یکشنبه، شهریور ۱۰

مغلطه: "به اعتقادات مردم توهين نكن"! + فيلترشكن چهارشنبه 13 شهريور

مطلبي كه اين بار ميخواستم بذارم اصلا به خدا ، دين ، معجزه ، پيامبران ، امامان ، اسلام و ... ربطي نداشت اما متاسفانه بعضي از دوستان انتقاداتي ميكنن كه جواب ندادن به اونها اين توهم رو براشون بوجود مياره كه نظرشون در اين مورد كاملا درسته و فكر ميكنن جاي هيچ بحثي براي طرف مقابل باقي نذاشتن !
نظر يكي از دوستان برام جالب بود :
" ..... چرا به عقايد و مقدسات مردم توهين مي كني؟ "
متاسفانه این جمله در جامعه ما زياد شنیده میشه تا جایی که برای عده زيادي به شعار کلیشه ای و ثابتي تبدیل شده که :
" به مقدسات مردم توهین نکنید! "
" به دین مردم کاری نداشته باشید!"
اصلا تاحالا از خودتون پرسیدين مقدسات یعنی چي؟ چه چیزهایی مقدس هستن؟ يه عده خدا و دین رو و عده ای علاوه بر اینها روحانیون و آخوندها و رهبران مذهبی رو هم جزء مقدساتشون حساب میکنن و حتي جاي پاي اونها رو ميبوسن!
مثلا وقتی کسی از رهبر جمهوری اسلامی انتقاد میکنه، اونو به دلیل توهین به مقدسات! محكوم به حبس و يا حتي اعدام میکنن (نمونه اش رو زياد داشتيم : آيت الله منتظري ؛ اكبر گنجي ؛ هاشم آقاجري - كه بدليل انتقاد از رهبر در دادگاه اوليه محكوم به اعدام شد - و...)؛ گروه زيادي هم شریعت و برداشت خودشون از دین رو مقدس میدونن و کسانیکه مخالف برداشت اونها از دین هستند رو مخالف و دشمن خدا به حساب ميارن!
اگر دقیق تر به مسئله نگاه کنیم ، مذهبیون برای افکار خودشون ارزشی بالاتر از افکار دیگران قائل هستن و اون رو در حفاظي از تقدس قرار میدن و کسی حق نداره این مقدسات رو نقد کنه .
خب ! سوال مهم اينه كه آیا مذهبیون هم برای سایر افراد چنین حقی رو قائل هستن؟ آیا هرکس میتونه افکار و اندیشه های خودش رو مقدس بدونه؟
آیا اگر گاو برای هندوها مقدسه، باید از دیگران هم بخواد که به گاو احترام بذارن و به اونها بگه شما حق ندارید گاو رو بخورید و یا به گاو توهین کنید!
نكته بعدي اينه كه آيا افرادي که افکار خودشون رو مقدس ميدونن و احترام به عقایدشون رو خواستارن، خودشون برای دیگران و عقايد اونها احترامی قائل هستن؟ آیا مسلمانان به مقدسات دیگران احترام میذارن؟!
پيامبر اسلام بعد از فتح مکه به بتخانه کعبه رفت و همه خدایان و بت های مختلف و مقدسات دیگران رو نابود کرد!
مسلمونهايي مثل شما گفتن كه بت پرستی حماقته و با همين دليل به خودشون اجازه دادن که بت ها رو نابود کنن. حتما ميدونيد كه طالبان هم مجسمه بودا رو خراب کرد!
دوست عزيز... آیا این تنها مقدسات شماست که باید به اونها احترام گذاشت؟
از این گذشته در تاریخ اومده که پیامبر اسلام به خدایان قریش فحش میداد و قریش در مقابل تلاش میکرد با گفتگو مسئله رو حل کنه :
  • سیرت رسول الله، ابن هشام، صفحه 269
ابوجهل بن هشام و امیه بن خلف، جمله در بنای کعبه حاضر شدند و با یکدیگر مشورت کردند و گفتند: نمیدانیم که چه تدبیر کنیم با این مرد، یعنی محمد، علیه السلام، که دین ما را بخلل آورد و قوم ما را از راه ببُرد و خدایان مارا دشنام داد.
  • سوره انفال آیه 55
هر آينه بدترين جنبندگان در نزد خدا آنهايند که کافر شده اند و ايمان نمی آورند.
  • سوره بقره آیه 161
بر آنان که کافر بودند و در کافری مردند لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم باد.
{ناگفته نماند كه ابوطالب (پدر امام علي) تا آخرين لحظه زندگي ايمان نياورد و به عبارتي در كفر مـُرد!}
  • سوره بقره آیه 171
مَـثـل کافران ، مثل حيوانی است که کسی در گوش او آواز کند ، و او جز بانگی و آوازی نشنود؛ اينان کرانند ، لالانند ، کورانند و هيچ در نمی يابند.
  • سوره فرقان آیه 44
آيا گمان ميبري اكثر آنها مي شنوند يا ميفهمند؟ آنها فقط همچون چهارپايانند بلكه گمراه تر!
توي اين آيات خدا به کسانی که نمیتونن اونو قبول داشته باشن میگه نجس! به اونها لعنت ميفرسته و بهشون ميگه جانور و چهارپا!
حالا من از اين دوستم سوال ميكنم كه آیا کلمه " نجس" توهینه یا نه؟ آیا تمثیل کافران به حیوانات و جانوران توهین آمیز هست یا نيست؟ اگه هست پس چرا شما از ما انتظار دارين به شما و عقایدتون احترام بذاریم؟ (درحاليكه ميذاريم) ؛ اگرهم توهين نیست که من ميتونم همونطور كه در بالا اومده، متقابلا به شما " لعنت بفرستم " و بگم كه : " دین ، پیغمبر و کتاب شما نجس هستند و خودتون مثل حیوانات و چهارپاياني هستید که هیچ در مغزتان نمیگنجد مگر خرافات دینی " و اینها هیچ کدام توهین آمیز نیستن!

خيليها معتقدن همه عقاید قابل احترام هستن و باید به همه اونها احترام گذاشت! اینم حرف کلیشه ای و بی اساسیه... این موجودیت و انسانیت انسانهاست که بايد بهش احترام گذاشت نه صرفا عقايدشون؛
آیا باید به افکار خمینی، هیتلر و... احترام گذاشت؟!
اما..... باید به حقوق همه انسانها احترام گذاشت، مثلا باید به اونها اجازه داد عقاید دینی خودشون رو تا زمانیکه به حقوق سایرين صدمه ای نزنه پیاده کنن ؛ نه اینکه به خرافاتي مثل جن و قوانین وحشیانه اي مثل شلاق و سنگسار و قطع دست و پا احترام گذاشت!


نميخوام زياد طولانيش كنم اما مسأله اي كه به ذهنم رسيد كمك خواستن از معصومينه ؛ مدتهاست كه كساني مثل شما از امامان و معصومين ميخواين توي کارهای روزمره كمكتون كنن!

حتما سابقه همچين دعاهايي رو هم داشتين:

يا بیبی دو عالم ، فاطمه زهرا...لطف كن، كمكم كن چک های برگشتيم پاس شه! ؛

یا ابوالفضل ... به دو دست بريده ات قسمت ميدم! كمك كني تا بچه ام كنكور قبول شه! ؛

يا امام رضا... بابام مريضه ، شفا دادنش با خودت! ؛

اين يعني اينكه امام ها و معصومين رو داراي قدرت فيزيكي دونستن، پس اگه اينطوره چرا شما بايد به کمک پيامبر، امامان، 14 معصوم و خداوند بیایین و - با فحش دادن به من - بخواين از حیثیت اونها دفاع کنين؟

ياد جمله اي ميفتم كه پيامبر اسلام به اعراب اون زمان ميگفت :

" اين بتها اگر قدرتي داشتند ، از خودشان دفاع مي كردند "

^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^

فيلترشكنهاي چهارشنبه 13 شهريور 87 :

https://sarneshin.com https://heduraby.com http://www.skipablock.info/ https://125.225.38.108/ http://www.academiccalendar.info/ https://122.121.248.110/ http://www.jumpablock.info/ https://122.122.158.107/ http://crystalunblocker.info/ http://www.dodgeablock.info/ http://u-x-e.com/ http://www.linestepper.info/ http://829.blogsky.com/ http://irlu.net/ http://www.shortbump.com/ http://www.hopablock.info/ http://supari.info/ http://crystalsurfer.info/ http://www.proxyboost.net/ http://with.fileave.com/ http://www.proxxxi.com/ http://swiftunblocker.info/ http://wowplayworld.info/ http://berserknetwork.info/ http://proxyy-surf.info/ http://www.allcolleges.info/ http://b27.info/ http://wildarms.org/ https://sarmadian.com https://goorchin.com http://www.werzo.com/ https://gb.s1ol.net/ http://829.blogsky.com/ http://mp3micro.com/zelune/ http://misf.info/ https://61.227.113.207/ http://www.unsighted.info/ http://www.vtunnel.me/ https://118.168.40.202/ http://www.masterlockproxy.info/ http://wontcmyip.info/ https://118.171.68.204/ http://829.blogsky.com/ http://proxy.virtual-browser.com/ http://wontcmyip.info/ http://www.rashodproxy.info/ http://beyondschool.info/ http://www.tohide.com/ http://smoothunlock.info/
http://smoothyou.info/ http://www.ssltunel.info/ http://smoothme.info/ http://www.sep.freezoka.com/ http://smoothup.info/ http://wildarms.org/ https://sarmadian.com https://ferorb.com https://fg.where2match.com/ http://wowgoldglobal.info/ https://218.174.4.107/ http://digmydoggie.com/ http://surf333.info/ https://125.225.39.104/ http://surfinschoolonline.info/ http://givemeway.info/ https://125.232.246.106/ http://ladysovereign.org/ http://privacyfirst.net/ http://liv3.in/?url=lawyer http://www.stopwork.info/ http://stocksurfing.info/ http://www.proxycreek.net/ http://surfhide.us/?url=laser http://www.sep.freezoka.com/ http://www.vip-proxy.co.cc/proxy/ http://viroxi.com/ http://criminalproxy.cn/?url=criminal http://www.aboutproxies.com/ http://www.proxymonster.org/ http://www.undercurtain.info/ http://unblockcentral.com/ http://www.iamnobody.info/ http://surfinschooltoday.info/ https://sangsayeh.com https://dooshabad.com http://www.beboinschool.info/ https://220.137.112.203/ http://leakr.us/ http://www.unblock-schoolsites.info/ https://125.225.38.202/

جمعه، شهریور ۸

ايرانيها با آغوش باز اسلام را پذيرفتند!!! + فيلترشكن دوشنبه 11 شهريور

آيا ايرانيان اسلام را با آغوش باز پذيرفتند ؟!
مواردي كه ثابت مي كند چنين نيست


پس از پست دو مطلب قبلي – كه قصدم از ارسال آنها فقط تحريك قوه تفكر و تعقل بود ! - آنچه برايم جالب بود واكنشهاي "غيرمنطقي و به دور از عقلي" بود كه برخي از اسلام دوستان عزيز از خود نشان دادند (كافيست براي ديدن نوع اعتراض اين عزيزان به قسمت نظرات انتهاي صفحه مراجعه كنيد) ؛ اما در اين ميان يكي از دوستان اسلام شناس !!! كه در شأن خود نمي ديد در قسمت نظرات پيام بگذارد! و به من ايميل زده بود ، در قسمتي از آن با نقل قولي از علي شريعتي اشاره به اين مطلب داشت كه " کجا ایرانی از همان اول در برابر اسلام قرار گرفت و نخواست اسلام را بپذیرد؟ کجا چنین چیزی است ؟ ؛ یک جا ، یک نمونه نیست " ؛ اين نقل قول به نظرم از كتاب " علی و حیات بارورش پس از مرگ " باشد ؛
اما لازم ديدم براي اطلاع اين عزيز و هم فكرانش نمونه اي از مقاومت مردم ايران در زمان حمله اعراب مسلمان به ايران را بازگو كنم ؛ لطفا برای اینکه دشمنی علی شریعتی ، نظريه پردازهاي اسلامي وامثال آنها را با ايران و ايراني بدانید و فریب دروغها و مغالطات ايشان را نخورید به نمونه هایی که مي نويسم دقت كنيد :

مسلما بعضی قبایل مناطق عرب نشین امپراتوری ساسانی - در مجاورت قلمرو اسلامی - پس از حمله اعراب مسلمان ؛ اسلام را پذیرفتند (چیزی که محققان اسلامی ؛ به تکرار آنرا " استقبال ایرانیان از اسلام " قلمداد کرده اند با این حال باید دانست که بیشتر نواحی عرب نشین ایران (مانند حیره ؛ انبار ؛ فرات ؛ نواحی سواد و ...) پس از جنگ با اعراب مسلمان ؛ از پذیرفتن اسلام خود داری کردند و تنها به پرداخت جزیه (ماليات) گردن گذاشتند . این امر آنچنان عجیب بود که خشم سرداران عرب را برانگیخته بود .
(ع.میر فطروس ؛ ملاحظاتی در تاریخ ایران ؛ صفحه 71)


در همه شهرها و ولایات ایران ؛ اعراب مسلمان با مقاومت های سخت مردم روبرو شدند. در اکثر شهرها پایداری و مقاومت ایرانیان بیرحمانه سرکوب گردید ؛ مثلا در سقوط مدائن و خصوصا مقاومت مردم در جنگ جولاء ؛ اعراب مسلمان ؛ خشونت زیادی از خود نشان دادند آنچنانکه مورخین از آن بنام " واقعه هولناک جولا " یاد کرده اند . در این جنگ ؛ صدهزار تن از ایرانیان کشته شدند و تعداد فراوانی از زنان و کودکان ایرانی به بردگي رفتند و تعداد کشته ها بقدري بود كه دشت را پوشانیده بود ، اين نمونه جلال جنگ بود !

(تاريخ طبری ج 5 صفحه 1829 ؛ تاریخ کامل ؛ ابن اثیر صفحه 340 ؛ فتوح البلدان بلاذری صفحه 65)

دینوری حتی تاکید می کند که پس از شکست ایرانیان در جنگ جولاء و فرار یزدگرد به قم ؛ مردم در همه جا به هیجان آمدند و از هر سو برای اجابت ندای کمک و استعانت یزدگرد ؛ حرکت کردند ؛ و مردم از قومس (دامغان) ، طبرستان و گرگان و دماوند و ری و اصفهان و همدان و ماهان ؛ بسوی یزدگرد روی آوردند و گروهی از جنگجویان بر او گرد آمدند .

(اخبار الطوال ؛ به نقل از ملاحظاتی در تاریخ ایران صفحه 72)

در حمله به دهکده الیس (هم مرز قلمرو اسلامی) جاپان ؛ سالار دهکده الیس ؛ راه را بر خالدبن ولید بست . جنگی سخت بین سپاهیان عرب و ایران در کنار رودی که بسبب همین جنگ بعد ها به " رود خون " معروف گردید در گرفت . در برابر مقاومت و پایداری سرسختانه ایرانیان ؛ خالد نذر کرد که اگر بر ایرانیان پیروز گردید " چندان از آنها بکشم که خون هاشان را در رودشان روان کنم " و چون پارسیان مغلوب شدند ؛ بدستور خالد " گروه گروه " از آنها را که به اسارت گرفته بودند ؛ می آوردند و در رود گردن می زدند ؛ مغیره گوید که بر رود آسیاب ها بود و سه روز پیاپی با آب خون آلود ؛ قوت سپاه را که هجده هزار کس یا بیشتر بودند ؛ آرد کردند ...؛ کشته شده ها در الیس هفتاد هزار تن بود .

(طبری ؛ ج 4 ؛ ص 1491)


در جنگ نهاوند نیز ایرانیان مقاومت بسیار و اعراب خشونت بسیار از خود نشان دادند ... مقدسی در باره جنگ نهاوند و مقاومت ایرانیان می نویسد : " .... و دسته های ایرانی ؛ که گویند چهار صد هزار نفر بودند ... در آنجا بودند و به شکیبایی و پایداری سوگند یاد کرده بودند ... و اعراب از ایشان چندان کشتند که خدا داند .... و از اموال و غنیمت ها چندان نصیب اعراب مسلمان گردید که در هیچ کتابی اندازه ی آن ذکر نشده است .

( آفرینش و تاریخ ؛ ج 5 ؛ ص 192 )

در شوشتر مردم وقتی از تهاجم قریب الوقوع اعراب با خبر شدند خارهای سه پهلوی آهنین بسیار ساختند و در صحرا پاشیدند . چون قشون اسلام به آن حوالی رسیدند خارها به دست و پای ایشان بنشست و مدتی در آنجا توقف کردند ... پس از تصرف شوشتر ؛ لشکر اسلام در شهر به قتل و غارت پرداختند و آنانی را که از پذیرفتن اسلام خود داری کرده بودند گردن زدند .

( الفتوح ؛ ص 223 - تذکره شوشتر سید عبدالله شوشتری ؛ ص 16)

شورش دیگری در چالوس رویان روی داد و عبدالله ابن حازم مامور خلیفه اسلام به بهانه (دادرسی) و رسیدگی به شکایات مردم ؛ دستور داد تا آنان را در مکان های متعددی جمع کردند و سپس مردم را یک یک به حضور طلبیدند و مخفیانه گردن زدند بطوریکه در پایان آنروز هیچ کس زنده نماند ... و دیه چالوس را آنچنان خراب کردند که تا سالها آباد نشد ... و املاک مردم را بزور می بردند...؛

(تاریخ طبرستان ص 183 ؛ تاریخ رویان ؛ اولیاء الله آملی ص 69)


در فتح استخر مردم شهر قتل عام شدند و اعراب مسلمان کشتاری بزرگ کردند. با این حال مردم از پذیرفتن اسلام خود داری کردند بلکه با حفظ آیین خود به پرداخت جزیه گردن نهادند .

( تاریخ طبری ؛ ج 5 ص 2009)

رامهرمز نیز پس از جنگی سخت به تصرف سپاهیان اسلام درآمد و فاتحان عرب ؛ بسیاری از مردم را کشتند و زنان و کودکان فراوانی را برده ساختند و مال و متاع هنگفتی بچنگ آوردند .

(الفتوح ج 215)

در حمله به سیستان ؛ مردم ؛ مقاومت بسیار و اعراب مسلمان خشونت بسیار کردند بطوریکه ربیع ابن زیاد (سردار عرب) برای ارعاب مردم و کاستن از شور مقاومت آنان و برای نشان دادن معنویت اسلام دستور داد تا صدری بساختند از آن کشتگان (یعنی اجساد کشته شدگان جنگ را روی هم انباشتند) ... و هم از آن کشتگان تکیه گاهها ساختند و ربیع ابن زیاد ، بَر شد و بر آن نشست بدین ترتیب اسلام در سیستان متمکن شد و قرار شد که هر سال از سیستان هزار هزار (یک میلیون) درهم به امیر المومنین دهند با هزار غلام بچه و...

(تاریخ سیستان ص 80)

در حمله اعراب به ری (نزدیک تهران کنونی) مردم شهر پایداری و مقاومت بسیار کردند؛ بطوریکه مغیره (سردار عرب) در این جنگ چشمش را از دست داد ... مردم جنگیدند و پایمردی کردند ... و چندان از آنها کشته شد که کشتگان را با نی شماره کردند و غنیمتی که خدا از ری نصیب مسلمانان کرد همانند غنائم مدائن بود .

(طبری ؛ ج 5 ص 1975)


در حمله اعراب به آذربایجان ؛ خراسان و همدان نیز مردم بسختی جنگیدند و در برابر اعراب مسلمان مقاومت کردند بگونه ای که بگفته طبری "جنگ و مقاومت مردم همدان در عظمت ؛ همانند جنگ نهاوند بود .... و از پارسیان چندان کشته شدند که بشمار نبود."

در حمله به شاپور نیز ؛ مردم پایداری و مقاومت بسیار کردند بگونه ای که عبیدالله (سردارعرب) بسختی مجروح شد آنچنانکه بهنگام مرگ وصیت کرد تا بخونخواهی او مردم شاپور را قتل عام کنند ؛ سپاهیان عرب نیز چنان کردند و بسیاری از مردم شهر را بکشتند .

(فارسنامه ابن بلخی ؛ ص 116)

در حمله به سرخس ؛ اعراب مسلمان " همه مردم شهر را بجز یک صد نفر کشتند."

(تاریخ کامل ؛ ابن اثیر ؛ ج سوم ؛ ص 208)

در حمله به نیشابور ؛ مردم امان خواستند که موافقت شد ؛ اما مسلمانان چون از اهل شهر کینه داشتند ؛ به قتل و غارت مردم پرداختند ؛ بطوریکه " آنروز از وقت صبح تا نماز شام می کشتند و غارت می کردند."

(الفتوح ؛ ص 282)

فكر می کنم تا آنجا که مقدور بود ؛ بیهودگی سخن كساني را که می خواهند بما بباورانند که : ایرانیان با شنیدن نداي مسلمانان به معنویت اسلام پی بردند و صادقانه آنرا پذیرفتند و یا بگفته مطهری : " ... اسلام برای ایران و ایرانی در حکم غذای مطبوعی بود که به حلق گرسنه ای فرو رود یا آب گوارایی که بکام تشنه ای ریخته شود !!! " ؛ نشانتان دادم و دیدیم که اجداد ما در وجب به وجب آن خاک نجیب ؛ چگونه با دلاوريهاي خود در مقابل متجاوزان پایداری کردند و کوشیدند تا با گوشت و پوست و استخوان خود از دین و زبان و فرهنگ و دیگر آیینهای ملی ایرانی پاسداری کنند؛

اي كاش مي توانستم از چنين افرادي بپرسم به چه دليل حقايق تاریخ را تحريف مي كنند.....

به چه دليل ؟

^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^

فيلترشكنهاي دوشنبه 11 شهريور 87 :

https://sarmadian.comhttps://ferorb.comhttps://fg.where2match.com/http://wowgoldglobal.info/https://218.174.4.107/http://digmydoggie.com/http://surf333.info/https://125.225.39.104/http://surfinschoolonline.info/http://givemeway.info/https://125.232.246.106/http://ladysovereign.org/http://privacyfirst.net/http://www.stopwork.info/http://stocksurfing.info/http://www.proxycreek.net/http://www.sep.freezoka.com/http://viroxi.com/http://www.aboutproxies.com/http://www.proxymonster.org/http://www.undercurtain.info/http://unblockcentral.com/http://www.iamnobody.info/http://surfinschooltoday.info/https://sangsayeh.comhttps://dooshabad.comhttp://www.beboinschool.info/https://220.137.112.203/http://leakr.us/https://125.225.38.202/http://www.0ev.info/http://hidepk.info/https://61.224.30.206/http://www.5ev.info/http://analyz.us/http://www.6end.info/http://www.70q.info/http://www.proxythief.info/http://euth.info/http://827.blogsky.com/http://filevox.com/https://sangrize.comhttps://deyhoock.comhttps://sangposht.comhttps://gk.pcrage2k.com/https://www.uoip.net/http://www.freetotheworld.co.cc/https://220.137.113.6/http://www.berserkwow.info/http://www.type44.com/https://122.124.97.59/http://berserkepisode.info/http://www.2unblock-bess.info/https://118.161.215.62/http://fastcashonline.co.cc/http://berserkepisode.info/http://www.sep.freezoka.com/http://www.unblock-firewalls.info/http://www.hidebehindme.info/http://www.unblock-schoolwebsites.info/http://www.lovelysurf.com/http://www.berserkwow.info/http://www.hidebehindme.info/http://ix-one.info/http://surfhide.us/http://chry.info/https://dawarzan.comhttps://chaharburj.comhttps://ff.flamingopark.tc/http://bypasstheban.com/https://218.166.102.199/http://www.yourinternetproxy.info/http://www.unblockedway.com/https://61.227.138.199/http://www.spaceunblocker.info/https://122.121.241.197/http://anyt.info/http://www.proxyportal.co.cc/http://www.bankopia.net/http://www.yourinternetproxy.com/http://unblocktime.com/http://www.pinkysurfer.com/http://www.x81.us/http://boxf.info/http://www.sep.freezoka.com/https://sangkar.comhttp://www.proxyportal.co.cc/https://125.225.161.153/http://www.jumpablock.info/https://sangindel.comhttps://125.225.99.159/http://www.hopablock.info/https://125.224.128.159/http://liv3.in/http://www.dodgeablock.info/http://www.linestepper.info/http://www.shortbump.com/http://823.blogsky.com/https://bushroye.comhttp://www.lovelysurf.com/https://ex.505.ru/
http://officebrowser.info/http://cheatmyip.info/https://218.173.236.211/http://cleaso.info/http://www.un-blocker.co.cc/https://218.169.119.211/http://concealme.info/https://72.153.138.210/http://rubyfilter.info/http://sperso.info/https://bozghwan.comhttp://823.blogsky.com/http://ifreenet.info/https://61.227.226.239/http://fastferry.info/http://www.2unblock-bess.info/https://220.136.15.238/http://www.neatsurfer.com/http://kamouflage.info/https://220.137.26.232/http://www.revisionforum101.info/http://www.proxxxi.com/http://bebotube.info/http://berserkdirect.info/http://www.accessallowed.info/

دوشنبه، شهریور ۴

آيا بايد معجزه را باور كرد! + فيلترشكنهاي جمعه 8 شهريور

" بحثي اجمالي درمورد ديدن معجزه و اعتقاد به اين امر "
موضوع دیدن معجزه در تمام دنیا هست و عوام برای اثبات عقیدشون از اون استفاده می‌کنند تا حقانیت و برتریشون رو به دیگران و به خودشون اثبات کنن؛ کلاً آدم هر عقیده‌ایی داشته باشه برای اثبات اون به خودش، دنبال دلیل می گرده و هر چقدر افراد عامی تر باشند این دلایل ابلهانه تر میشن، دیدن اسامي مختلف در گوجه فرنگي و …؛ آیا این اعتقادات اینقدر غیر قابل باور و سخت هستند که باید برای باور کردن اونها اسم خدا در گوجه باشه؟ یا اونقدر دلایل منطقی برای اثباتش نیست که باید منتظر گوجه بود؟ آیا چنين افرادي انتظار دارن بقیه با ديدن گوجه به عقیده اونها ایمان بیارن؟ کسانی که چشم و گوش بسته به عقیده‌ایی ایمان میارن به دنبال دلیل و منطق نیستند، آنها فقط شنيدند و باور کردند؛ نمی‌خواهند فکر کنند؛ پس دیدن الله در گوجه و … زیاد عجیب نیست؛
اما آیا بقیه هم اینطور هستند؟ هر کس هر اعتقادی داره پدیده‌های اطرافشو بر اساس ایدئولوژی خودش تفسیر می‌کنه، اونطور که دوست داره می‌بینه و نهایتاً اونطور می‌فهمه؛



در زیر یک سری عکسه که تو اینترنت پیدا کردم ؛ دوست داشتم شما هم ببينين ؛ خیلی‌هاش عکس‌های معروفی هستن :
در این 2 عکس کلمات محمد و الله روی بدن گاو ظاهر شده، چه دلیلی داره این محمد، محمد مومنی رفیق من نباشه؟ البته میبینید که این نوشته ها زیاد واضح نیست و می‌شه اونها رو جور دیگه هم خوند؛
اما چون دوست دارن به این صورت ببینن، میبینن؛ خوب ببینن !!!
خوب آیا فقط گاوها برای اسلام معجزه می‌کنند؟ نه ! این عکسی از یک گاو که نماد اُم روی بدنش نقش بسته. این نماد نزد هندوها مقدسه؛ البته هندوها از نظر مسلمانان بت پرست هستند و معجزات آنها قبول نیست ! نظر شما چیه؟

آنخ نام یکی از سمبل‌های مصریان باستانه که روی خرچنگ دیده شده ! آیا آنخ معجزه کرده؟ آیا آنخ هنوز وجود داره؟ یا چون مردمانی که بهش اعتقاد داشتن اکثراً نابود شدن دیگه وجود نداره؟

یین - یانگ یکی از نشان‌های معنوی و مقدس چینی‌هاست؛ آيا یین - یانگ هم معجزه کرده؟ بله ! اونهم روی بدن یک مارمولک !!!

تور خدای خدایان اسکاندیناوی باستان بوده؛ یا یه چکش بزرگ...؛ اون هم معجزه می‌کنه؛ مگه چشه؟ وقتی ما الله رو تو گوجه فرنگی که یه چیز غرب‌زدست ! می‌بینیم، غربی‌ها چرا تور رو توی رعد و برق نبینن؟ آیا ما باید تکذیب کنیم؟
خوب می‌رسیم به همان گوجه معروف؛ آیا فقط گوجه‌ها معجزه می‌کنند؟ یا هویج‌ها هم معجزه می‌کنند؟ البته این هویج‌ها مسلمان نیستند؛ مال بلاد کفرن برای همین لباس تنشون نیست !!!
این دفعه کاکتوس‌ها وارد بحث شدن؛ یک کاکتوس مسلمان، یک کاکتوس کافر؛
{در مورد کافره فقط می‌تونم بگم روم به دیوار یه مقدار عکس ضایعه اما گویاست}
درختی که در حال رکوع به سمت کعبه است !
و جوابی دندان شکن
یک معجزهٔ دیگه، علی در ماه؛ البته دیدن چیزها در ماه زیاد جدید نیست، حتی شنيديم اوايل انقلاب امام خمینی در ماه دیده شده؛ به هر حال اینو می‌شه هر جوری خوند اما اگر واقعاً علی باشه چه دلیلی داره علی آقا بقال سرکوچه ما نباشه؟ مگه اون چشه؟
^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^
فيلترشكنهاي جمعه 8 شهريور 87 :
https://sangsayeh.comhttps://dooshabad.comhttp://www.beboinschool.info/https://220.137.112.203/http://leakr.us/http://www.unblock-schoolsites.info/https://125.225.38.202/http://www.0ev.info/http://hidepk.info/https://61.224.30.206/http://www.5ev.info/http://analyz.us/http://www.6end.info/http://www.70q.info/http://www.proxythief.info/http://euth.info/http://827.blogsky.com/http://filevox.com/https://sangrize.comhttps://deyhoock.comhttps://sangposht.comhttps://gk.pcrage2k.com/https://www.uoip.net/http://www.freetotheworld.co.cc/https://220.137.113.6/http://www.berserkwow.info/http://www.type44.com/https://122.124.97.59/http://berserkepisode.info/http://www.2unblock-bess.info/https://118.161.215.62/http://fastcashonline.co.cc/http://berserkepisode.info/http://www.sep.freezoka.com/http://www.unblock-firewalls.info/http://www.hidebehindme.info/http://www.unblock-schoolwebsites.info/http://www.lovelysurf.com/http://www.berserkwow.info/http://www.hidebehindme.info/http://ix-one.info/http://surfhide.us/http://chry.info/https://dawarzan.comhttps://chaharburj.comhttps://ff.flamingopark.tc/http://bypasstheban.com/https://218.166.102.199/http://www.yourinternetproxy.info/http://www.unblockedway.com/https://61.227.138.199/http://www.spaceunblocker.info/https://122.121.241.197/http://anyt.info/http://www.proxyportal.co.cc/http://www.bankopia.net/http://www.yourinternetproxy.com/http://unblocktime.com/http://www.pinkysurfer.com/http://www.x81.us/http://boxf.info/http://www.sep.freezoka.com/https://sangkar.comhttp://www.proxyportal.co.cc/https://125.225.161.153/http://www.jumpablock.info/https://sangindel.comhttps://125.225.99.159/http://www.hopablock.info/https://125.224.128.159/http://liv3.in/http://www.dodgeablock.info/http://www.linestepper.info/http://www.shortbump.com/http://823.blogsky.com/https://bushroye.comhttp://www.lovelysurf.com/https://ex.505.ru/http://officebrowser.info/http://cheatmyip.info/https://218.173.236.211/http://cleaso.info/http://www.un-blocker.co.cc/https://218.169.119.211/http://concealme.info/https://72.153.138.210/http://rubyfilter.info/http://sperso.info/https://bozghwan.comhttp://823.blogsky.com/http://ifreenet.info/https://61.227.226.239/http://fastferry.info/http://www.2unblock-bess.info/https://220.136.15.238/http://www.neatsurfer.com/http://kamouflage.info/https://220.137.26.232/http://www.revisionforum101.info/http://www.proxxxi.com/http://bebotube.info/http://berserkdirect.info/http://www.accessallowed.info/http://www.ens.freezoka.com/https://bezangan.comhttps://sangbast.comhttp://unblockism.info/https://ja_girls.zgpx.info/https://219.84.8.171/http://fastcreditproxy.info/http://bcgz.ca/https://118.171.65.169/http://forexhide.info/http://www.starter10.com/https://61.225.38.169/http://www.proxy105.info/http://www.starthere2.com/http://java_girls.zgpx.info/http://forexproxy.info/http://www.ens.freezoka.com/http://www.proxypoint.info/