شنبه، آذر ۹

ما بدجوري گم شده ايم...بدجوري

ما بدجوري گم شده ايم ، بدجوري !
.
.
يك لحظه تامل كنيد ، فقط يك لحظه !
حتما تا حالا جلوي آيينه قدم زديد و به خودتون نگاه كرديد؟
آيا ما خودمون رو مي شناسيم ؟
چقدر با خودمون صاف و صادق بوديم؟
چقدر خودمون رو توجيه كرديم؟ و اصلاً چقدر خودمون رو دوست داشتيم؟
و ملاك دوست داشتن چي هست؟ و با دوست داشتن به كجا مي خواهيم برسيم؟
خير و صلاحمون رو مي دونيم؟
آيا اينكه از صبح پا ميشيم و هر چي ازمون مي خوان انجام مي ديم به درسته؟
.
اينكه حتما به دانشگاه يا سر كار بريم؛ سر اين و اون كلاه بذاريم ، به دروغ عاشق بشيم ، به هم نارو بزنيم ، همديگه رو مسخره كنيم و پشت سر اين و اون حرف بزنيم ، به هم تهمت بزنيم ، از شنيدن حرف حق و مواجهه با واقعيت فرار كنيم ، از حرفهاي آموزنده حالمون بهم بخوره ، به هم لبخند هاي توخالي تحويل بديم ، تعارف دروغي كنيم ، ازدواج زوركي كنيم ، دماغ رو سر بالا كنيم، ماشين مدل بالا سوار بشيم ، موهامونو تيفوسي بزنيم ، پارتي بازي كنيم ، كلاس بي خودي براي هم بگذاريم ، لباس تنگ بپوشيم ، با توجيهات ساده ارزشها و اصول اخلاقي رو زير سئوال ببريم و ...

آيا اين ها صلاح كارمون هستن ؟! هدفمون از اين كارها و بسياري كارهاي ديگه ، چيه ؟
تا حالا فكر كرديم براي چي زنده ايم؟
براي اينكه پولدارترين باشيم؟
خوش تيپ ترين؟
باكلاس ترين؟
باسوادترين؟
معروف ترين؟
خوش اندام ترين؟
مخ زن ترين؟
پست ترين؟
بي حيا ترين؟
جنايت كارترين؟
عاشق ترين؟
رياكارترين؟ ...
تا كي روز رو تا شب بي هدف و سرگردون اين زندگي مي خوايم بمونيم و آخرش كه چي؟ بياييد فكر كنيم ... اگر هيچ كدوم اين ها نه ! چي پس؟ يادمون رفته كي هستيم ، شايدم تا حالا برامون مهم نبوده كه بدونيم و يا اين مسئله رو مثل خيلي چيزهاي ديگه از ياد برديم؛
.
مطمئنم از اين زاويه به زندگي نگاه نكرديم ، هيج وقت حساب خودمون رو بررسي نكرديم ! كاش كلاسي بود ما حسابداري خودمون رو ياد مي گرفتيم و براي حسابهايي كه هيچ وقت جور نيستن ، يه فكري مي كرديم ! وقتي ما نمي تونيم با خودمون صريح و بي پرده و بدون توجيهات آبكي حرف بزنيم ، خنده داره كه مدعي اصلاح جامعه باشيم؛ چه خوبه اين بار وقتي به آيينه نگاه مي كنيم ، همه سعي خودمون رو در باز كردن چشمهامون كنيم و بعد از برداشتن نقاب مسخره مجهول بودن...خودمون رو اول بشناسيم ؛
كي هستيم؟ كي هستيم كه اينقدر مشكل عاطفي داريم ؟ هميشه احساس تنهايي مي كنيم؟ به سادگي باارزش ترين چيزها رو زير پا له مي كنيم و آيا چيز باارزشي هم داريم كه حفظش كنيم؟ به عبارت ديگه در ديكشنري ذهنمون جلوي كلمه ارزش، چي نوشتيم ؟ چند لحظه، فقط چند لحظه فكر كنيم ، از كجا اومديم و به كجا مي ريم كه به راحتي حق رو نا حق مي كنيم ، عاطفه و احساسات ديگرون رو به مسخره مي گيريم ، اكس پارتي مي تركونيم ، معتاد مي شيم ، براي هم كلاس ميذاريم ، فداكاري مي كنيم ، احساس خرج ميكنيم!و ...
.
.
.
.
بياييم خودمون رو توجيه نكنيم ، با خودمون صادق باشيم ، شايد بتونيم ذره اي از خودي كه در كوچه پس كوچه هاي بي هويتي گم كرديم رو پيدا كنيم...
.
.
.
آخه مي دونيد چي شده؟ ما بد جوري گم شديم ، بدجوري !
.
.

.





یکشنبه، آذر ۳

موجودي پست به نام زن

موجودی پست به نام زن ؟!
.

با نگاهي كوتاه اما دقيق به روابط بين زن و مرد در جوامع اسلامي كه قوانين شرع در آنها تعيين كننده نوع مجازات است از جمله جامعه امروز ايران، ميتوان به راحتي به ظلمي پنهان پي برد كه درحق زنان ميشود؛ قشر مهمي كه نقش بسيار حساسي در پيشبرد و تعالي جامعه به عهده دارند ؛ اما اين ظلم و تبعيض از كجا نشأت ميگيرد ؟ اين چيزيست در اين پست قصد دارم به آن بپردازم :
.
سوره نساء آیه 15 :
وَاللاَّتِي يَأْتِينَ
الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ
فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ
الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً.
  • و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا میشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید، اگر شهادت دادند، آنها (زنانتان) را در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد یا خدا راهی در پیش پایشان نهد.
.
سوره النساء آیه 34 :
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى
النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ
أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ
اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي
الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ
سَبِيلاً إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا.
  • مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنانِ شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان؛ اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید و خدا بلند پایه و بزرگ است.
.
روزي عمر مشغول صحبت بود که
زنش در ميان حرف اودرآمد، عمر به او (زنش) گفت : تو بازيچه هستي، اگر به تو حاجت
بود، صدا مي زنم
(المنصف ، ابوبکر احمد ابن عبدالله موسي الکندي ، جلد اول ، جزء 2 ص 263 / همچنين احياي علوم دين، غزالي دار الکتب علميه، بيروت ، جلد 2 کتاب ادب النکاح ، ص 52)
امرو، يکي ديگر ازاصحاب محمد
ميگويد : " زنان لعبت اند، انتخاب کن
(کنز جلد 21 ، حديث 919)
.
بايد توجه داشت كه اين فقط نظر عُمر و ابن عاص نيست، بلکه محمد، پيامبر مسلمانان، خودش چنين مي گويد :
.
قال النبي:
انما المراة لعبة فمن اتخذها
فليصنها
  • زنان لعبت اند، هرکسي که او را ميگيرد پس بايد که مواظبت کند (او را از دست ندهد)
( احمد ذکي تفاحة، المراة والاسلام، ص 180 )
.
خداوند متعال زن را از لحاظ
رواني و فزيکي چنان آراسته است که باعث ارضاي شهوات مرد ميشود و مرد در معاشرت با
او بيشتر از آنچه که زن تمايلاتش در مرد ارضاء شود، لذت مي برد. نه فقط اين، بلکه
زن همچنين خوشي اش را در احساس اين چنيني مي يابد
(الي کل فتة تؤمن بالله ، دکتر محمد سيعد رمضان البوطي ، جلد هشتم ، ص 55)
.
تا اينجا ديديم كه تمامي تقوا و پرهيز کاري زن بيهوده است، اگر به مقام نافرماني از شوهرش برآيد! نا فرماني او از شوهر يک عمل نا مشروع و نا بخردانه است! و مستوجب تنبيه ! ولي اطاعت و فرمانبرداري از شوهر کليد بهشت است؛
.
به حديث زير توجه كنيد :
ثلاثة لا تقبل لهم صلاة و لا
تصعد لهم حسنة العبد الأ بق حتي إلي مواليه و المرأة الساخط عليها زوجها و السکران
حتي يصحو / (البيهقي)
  • سه کسند که از آنها سخن مگوي که عبادت شان پذيرفته نمي شود، بنده اي که از آقاي خود گريخته و تا زماني که نزد مالک خودش بر نگردد، زني که شوهرش از او ناراضي است و شخص مست تا هنگامي که به هوش نيامده باشد
.
ترمذي در مورد خوشنودي شوهر و پاداش آن چنين آورده :
ايما امرأة
ماتت و زوجها عنها
راض دخلت الجنة
  • هر زني که ميميرد مادامي که شوهرش از او راضي باشد، به بهشت مي رود
(سنن الترمذي، ذکره الغزالي في إحياء علوم الدين، جزء 2، ص 64)
.
.
در واقع حقوق شوهر آنقدر گسترده و وسيع است که سيوطي در تفسير آيه 34 سوره نساء ميگويد :
من حق الزوج علي الزوجة ان لو سال منخراه دما وقيحا و صديدأ
فلحسته بلسانها ما أذت حقه
  • اگر خون، کثافت و ريم از دماغ شوهر جاري باشد و زن با زبانش آنرا بليسد، هرگز او قادر به بر آوردن حقوقي که شوهرش نسبت به وي دارد، نخواهد بود
(ذکره السيوطي في تفسير النساء : 34)
.
حديث بالا پنج بار در قسمتهاي مختلف، آنهم با حرمت زيادي از طرف امام سيوطي که يکي از علماي معروف اسلامي است مورداستفاده قرار گرفته ؛
.
اما به غيراز احاديثي كه از علماي! دين ثبت شده، خودِ پيامبر مسلمانان چه ميگويد؟
.
در اينجا به نقل از نهج‌الفصاحه (خطبه‌ها و تمثيلات پيامبر مسلمانان) / انتشارات جاويدان، چاپ سوم، ترجمه‌ ابوالقاسم پاينده قسمتهايي را برايتان نقل ميكنم :
.
  • پس از من براي مردان، فتنه‌اي زيان‌بار از زنان نخواهد بود. حديث شماره 2572، ص 678
  • دشمن‌ترينِ دشمن مردان، همسران ايشانند ؛ خطرناك‌ترين دشمن تو، همسر توست كه با تو همخوابه است و مملوك توست حديث شماره ۳۳۹، ص 220
  • اگر زن نبود، مرد به بهشت مي‌رفت حديث شماره 2358، ص 653
  • اگر زنان نبودند، خدا چنان كه شايسته‌ پرستش اوست، پرستيده مي‌شد حديث شماره 2361، ص 653
  • اگر به كسي دستور مي‌دادم كسي را سجده كنند، به زن دستور مي‌دادم شوهرش را سجده كند حديث شماره 2348، ص 650
.
به نظر من از آنجا که شهوت يک جانبه جزئي از طبيعت اعراب بوده است، نياز مردان متقي! به سكس خيلي مورد توجه بوده! و به منظور فراغ قلبها و آسودگي خيالشان درجهت عبادت پروردگار ! به آنها اجازه داده شده که با کنيزان خود نزديكي كنند اما نكته بسيار جالب اينجاست كه اين مومنان ومردان خدا همواره بايد خود را از هواهاي نفساني دور نگه دارند كه مبادا مرتكب زنا شوند !!! كه اين عمل در اسلام گناه محسوب شده و مجازات دارد !!!
به هر حال اين مسلم اين است که چنين عملي (سكس با کنيز) منجر به زاده شدن کودکي ميشود که از نظر دين اسلام، برده خواهد بود !
.
.
.
.
.
غزالي حکايتي راجع به اين غلبه شهوت دارد که به نظر من جالب است :
حکي علي ابن عمر... و کانَ مِن زهاد الصاحبة وَ علما ئهم اِنه
کانَ يفطر مِن الصوم عليَ الجماعِ قبل الا کل، ورَبما جامع ثلاثاً مِن جواريه في
شهرِ رمضان قبلَ العشاء الاخيرة
  • علي ابن عمر که يک صحابه زاهد و عالم بود {!} روزه اش را قبل از هر چيزي با جماع افطار ميکرد و با سه کنيزش قبل از عشاء همبستر مي شد
(الغزالي احياء علوم الدين جزء 2 ص 33)
.
يعني که زن در اين باور، صرفاً وسيله اي ست براي ارضاي شهوات مرد ؛ سکس عمليست مربوط به مرد و فقط براي لذت او...
.
اين بار حديثي از بخاري در اثبات اين موضوع :
نبي الله کانَ يطوفُ علي نِسائه في الليلةِ الواحِدة و لهُ
يومَئذ تِسعَ نستوة
  • رسول خدا با همه اي زنانش در يک شب نزديكي ميکرد و در اين زمان او 9 زن داشت {!!!}
(صحيح بخاري عربي ــ انجليزي جزء 7 حديث 142)
.
.
راجع به استفاده جنسي از کنيز که در قرآن آمده و در بالا هم نقل شد، رازي اينطور اظهار عقيده ميکند :
سويَ (الله) في السهوُلة وَ الَيسَ بَينَ الحُرة الواحِدة و
بينَ الا مَاء مِن غَير حَصر، ولمعري إنهن اقل تبعَة و اخفَ مؤنة مِن المهَائر، لا
عَليکَ اکثرت مِنهُن ام اقللت، عدلتَ بينهُنَ فِي القسمَ أم لم تَعدَل، عَزلت
عَنهُم أم لَم تعزَل
  • خداوند شرط رابطه جنسي با کنيز (هر تعدادي که مرد مؤمن در اختيار دارد) را به اندازه ازدواج با يک زن آزاد مؤمنه سهل ساخته است، در ضمن مسؤليت و توشه کنيزان کمتر است از جهزيه ديگران، مهم نيست که تعداد شان کم و يا زياد باشد، اهميت ندارد که تو در ميان آنها در مورد تقسيم وقت به عدالت رفتار کني يا نه و مهم هم نيست که عمل نزديكي با آنها را کامل نمائي يا خير
(رازي تفسير کبير ، سوره نساء ، آيه 3)
.
.
اما گذشته از اين موضوع گویا این رهبران اسلامی از پيامبرشان گرفته تا امامان و علماء و این آیت الله هاي فعلي، عطش شدیدی به کودکان دختر دارند ؛ عقد یک دختر بچه ۶ ساله توسط پيامبر تا سکس با یک کودک شیرخوار در قاموس آقایان کار پسندیده ايست؛
.
.
من به چندتا از کتابهای این حضرات رجوع کردم اما از ظاهر امر پيداست که همه این آیت الله ها در مورد سکس با کودک شیرخواره نظر واحدی دارند...جداً كه به بيماري خطرناكي مبتلا هستند...
.
.
.
.
.
.
ضمناً از همه دوستان بابت بكار بردن كلماتي كه، چه از اينجا به بعد و چه در بالا بكار رفته عذرخواهي ميكنم...اينها كلماتيست كه در فرهنگ اسلامي زياد استفاده شده...! و من فقط آنها را بازگو ميكنم
.
خمینی / کتاب نکاح صفحه 15 مسله 12
کسیکه زوجه کمتر از 9 سال دارد، وطی او برای وی جایز نیست و چه
اینکه زوجه دایمی باشد و چه منقطع ؛ و اما سایرکام گیریها از قبیل لمس به شهوت و
آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هرچند شیرخواره باشد و اگر قبل از 9 سال او را وطی
بکند اگر افضا نکرده باشد به غیر از گناه چیزی بر او نیست و اگر افضا کرده باشد
یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده باشد و یا مجرای حیض و غایط او را یکی
کرده باشد تا ابد وطی بر او حرام می شود لاکن در قسمت دوم، حکم بر احتیاط است و در
هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضا از همسری او بیرون نمی شود در نتیجه همه احکام زوجیت
بر او مترتب می شود
.
صانعی مجمع المسائل
س 1307 ـ مردى به عنوان حلّيت در روابط و رفت و آمد، دختر
خردسالى (حدود پنج ساله) را به مدت چهار سال صيغه نموده است
؛ اينك در صورت بذل وقت،
آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً امكان پذير است يا حرمت ايجاد شده، و امكان
ندارد؟
ج - خیر ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً حرام می شود
.
خامنه ای توضيح المسائل
٢٤١٠ - اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه
9 سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد هيچ وقت
نبايد با او نزديكى كند
٢٤٢٩ - پدر و جد پدرى ميتوانند براى محرم شدن، يك ساعت يا دو
ساعت زنى را به عقد پسر نابالغ خود در آورند و نيز ميتوانند دختر نابالغ خود را
براى محرم شدن، به عقد كسى در آورند ولى بايد آن عقد براى دختر مفسده نداشته
باشد
.
.
.
.
.
.
بد نيست اين كليپ ِ تکميل کننده، كه مقام و شخصيت زن را نشان ميدهد ببينيد
.
.

دوستان داخل ايران كه قصد دانلود اين فيلم 1 دقيقه اي را دارند بهتر است كه بعداز كليك روي متن بالا و ورود به سايت، گزينه سوم (RealVideo) يا چهارم (AVI) را انتخاب كنند
.
.
.

جمعه، آذر ۱

جن ؛ خرافه اي با ريشه عميق در جامعه ما

خرافات و سوءاستفاده شيادان از ناآگاهي مردم
.
(اين پرده...شيخ ِعالِمي ! به نام نصر بروجردي)
.
سوره حجر آیه 27 :
وَالْجَآنَّ خَلَقْنَاهُ مِن قَبْلُ مِن
نَّارِ السَّمُومِ
و جن را پيش از آن ، از آتش سوزنده بی دود آفريده بوديم
.
  • جن یکی از خرافات محض است؛ در قرآن هم سوره ای به نام جن وجود دارد !
مردم باستان چون علت بسیاری از اتفاقات اطراف خود را نمیدانستند، همواره خود را درمحاصره موجودات ناپیدا و گم میدیدند و گمان میکردند اتفاقاتی که می افتد نتيجه فعالیتهای این موجودات نامرئی است ! جن همچنين يكي از موجودات خرافی بومي جامعه عرب بوده؛
  • واژه جن به معنی مخفی است، مشتقات و کلمات هم خانواده جن نیز در عربی به همین معنی ميباشد، مثلا "جنان" و "جنین" هردو در بدن پنهان هستند.
در قرآن اهمیت خاصی به "اجنه" داده شده، بطوریکه 48 آیه به آنان اختصاص یافته است !
.
دکتر شجاء الدین شفا، در مورد جن در کتاب تولدی دیگر مینویسد :
اعتقاد به جن،
اعتقادی است که از اسطوره های بابلی به معتقدات اعراب عصر جاهلیت و از آنجا به قرآن
و به معتقدات اسلامی راه یافته است
. در اساطیر بابلی اوتوکوها (اجنه) موجوداتی
ناپیدا بودند که از آتش آفریده شده بودند و به دو گروه خوب و بد تقسیم میشدند که
هردوی آنها ارتباط تنگاتنگی با آدمیان داشتند. اجنه خوب اختصاصاً "شدو" نامیده
میشدند حامی و نگهبان مردمان در برابر خطرات روزمره زندگی و در عین حال خطرات
ناشناخته دیگری بودند که آدمیان بر آنها آگاه نبودند ولی جنیان از این خطرات خبر
داشتند. این اجنه در سفر و در حضر و حتی در کوچه و بازار آدمیان را بی آنکه دیده
شوند، همراهی میکردند و در هنگام جنگ آنها را از تیر دشمن محفوظ میداشتند. در
مقابل، اجنه بد، که "ادیمو" خوانده می شدند پیوسته در پی آزار آدمیان بودند و برای
آنها انواع بیماری های گوناگون همراه می آوردند یا آنها به جنایت تشویق میکردند و
گله هایشان را از میان میبردند و خانواده ها را به جدائی میکشاندند؛ این گروه از
اجنه شرور بر خلاف سایر جنیان ازدواج نمیکردند و فرزندانی به بار نمی آوردند؛ انواع
هفتگانه ای از آنها که در کوهستان مغرب زاده شده بودند عادتا در ویرانه ها یا در
زیر زمین می زیستند و آدمیان میتوانستند آنها را از پاهای سم دارشان بشناسند و برای
دفع شرشان از کاهنان و جادوگران کمک گیرند. در عوض جنهای خوب نه تنها میان خودشان
ازدواج میکردند، بلکه میتوانستند با آدمیان نیز در آمیزند...در قرآن این عقیده
بابلی و عربی دوران جاهلیت، که مانند آنرا به صورتهاي مختلف در افسانه های یونانی،
فینیقی و آشوری هم میتوان یافت، به صورت یک واقعیت آسمانی ارائه شده
است :
  • اجنه را پیش از آدمیان آفریدیم تا مارا پرستش کنند (ذاریات، 56)
  • و آنها را از آتش سوزان خلق کردیم (الرحمن، 15- حجر 27)
  • گروهی از اجنه آیات قرآن را شنیدند و با تعجب گفتند که این کتاب مارا به راه هدایت می برد و لاجرم دیگر به خدای واحد شرک نخواهیم ورزید (جن، 1 و 2)
  • اینها اسلام آوردند و البته اگر در راه راست پایدار بمانند خداوند به آنها آب گوارا نصیب خواهد کرد (جن، 16)
  • اما بعضی دیگر از آنها کافر ماندند و هیزم کش جهنم شدند (جن، 14 و 15)
  • و به آنان میگوئیم شما نیز جزو آن گروهی از اجنه و آدمیان شوید که پیش از شما به آتش دوزخ داخل شدند (اعراف، 38)

به روایت قرآن، در
دوران پیش از نزول {!} این کتاب گروهی از اجنه کوشیده بودند خود را به آسمان
برسانند تا در آنجا استراق سمع کنند و از اسرار عالم بالا آگاه شوند ولی این جنیان
پس از نزول قرآن دریافتند که آسمان شدیداً تحت مراقبت است و اجنه ای که قصد رخنه
بدان را داشته باشند
هدف تیر شهاب ملائک پاسدار قرار
میگیرند
(جن، 8 و 99)

البته بايد توجه داشته باشيم كه ادبیات اسلامی و احادیث و اعتقادات جهان اسلام، با استناد به آیات قرآن ، همواره نقش مهمی برای جن ها در زندگی روزمره مسلمانان قائل شده اند!

محدث معروف
قرن هشتم هجری، ابن عبدالله الشبلی در کتاب "
فی احکام
جن
" در 112 فصل {!} ، چند هزار حدیث در ارتباط با اجنه گرد آوری کرده است که
از جمله آنها حدیثهای مربوط به
سگهایی است که در اصل جن
هستند
،
و کسانی که با دست چپ کار میکنند یا مینویسند و
اجنه در آنها رخنه کرده اند
{!} و جن هائی که بطور نامشروع با زنان نزديكي
میکنند، و جنیانی که زنان را از شوهرانشان میربایند، و
جنهای
فقیه
! که فتوا صادر میکنند، و...
.
يكي از توجيهات اسلام و قرآن دراين مورد، اين است كه :
موجودات، درهمين موجوداتی که
ما با چشم می‌بینیم خلاصه نميشوند و علاوه بر موجودات عادی
مثل انسان، حیوانات، گیاهان، کوهها و ...یک سری موجوداتی هستند مانند خدا،
فرشتگان، عالم برزخ
و جنها که به دلیل جسمانی نبودنشان ما
توانایی دیدن‌شان را نداریم !
ولي براساس آیه 27 سوره اعراف آنها ما را می‌بینند و ما آنها را نمی بینیم؛
.
.
اما به صرف اينكه قرآن به وجود چنین موجوداتی گواهی می‌دهد‌، ما هم بايد بپذيريم !
.
دلایل وجود جن از ديد عالمان اسلام !
.
جنها موجوداتی
حقیقی و واقعی بوده {!} و
دارای جنس مذکر و مونثند و دارای قدرت عجیبی می‌باشند،
اما با وجود این، در
حالات عادی دیده نمی‌شوند و
محکمترین دلیل
برای اثبات وجود
آنان، آیات نورانی قرآن و روایات معصومین علیهم السلام
است
که نمی‌توان به آنها
خدشه‌ای وارد نمود {؟} و علاوه بر آنها برخی
افراد نیز در شرایط مختلف آنها را دیده
{!} و حتی عده‌ای آنها را احضار
نموده‌اند {!} که این نیز دلیل بر وجود این موجودات
است؛

نكته بسيار جالب اينجاست كه علماي فن جن شناسي تمام تخيل خود را بكار برده و دست به ابتكارات عجيبي در زمينه شناخت جن، انواع آن، اقوام مختلف و رهبران و پيامبران آنها و... زده اند؛ توجه كنيد :
.
تبار جنیان و نژاد هایشان :
.
  • دختران شیطان :
هفاف - زلنبور - ولّها - أبيض - أعور - داسم - مطرش - دهّار - الأجنبياتتمريح - لاقيس - مقلاص - اقبض و ...
.
اسامي بعضي از قبايل اجنه :
.
بنى القماقم - بنى النعمان - بنى قيعان - بنى دهمان - بنى غيلان - فرزندان ابو الجن وهم اربعة ( مازر ، كمطم ، قسورة ، طيكل )
.
قبيله ميمون ها : بزرگترين و پر قدرت ترين قبيله در ميان اجنه كه پادشاهان زير از اين قبيله هستند :
الملك ميمون - ابانوخ ميمون - السحابى ميمون - السياف ميمون - الغواص ميمون - الغمامى ميمون - الطراق ميمون - الاسود ميمون - ابن سليط ميمون - الخطاف و...
.
نام اجنه يهودي و نصاري :
.
الاسد الغضوب - الملك زنقط - القط الاسود - خربط - طلمش و...
.
اجنه كافر (شياطين) :
.
عزازير - زيتون - ساروخ - دنهش– دختران ابليس - ذات المحاسن - عائنة - نائلة ام الشعور المائلة - دختران الخناس - ناصور - ميمون النكاح - سنجاب ابن البواب - زعزوع و...
.
پیامبر جنها :
.
از آیه 130 سوره
انعام استفاده می‌شود که جنها پیامبرانی از جنس خودشان دارند و علاوه بر آن از
مراجعه به سوره جن و آیات دیگر قرآن مثل سوره احقاف آیات 32 -29 مشخص می‌شود که
پيامبر اسلام برای آنها نیز پیامبر است !
رهبری جنهاي شيعه !
.
گروهی از جنها بر
اساس آیه 2 سوره جن، آیات قرآن را شنیده و پس از شنیدن آن به آنها ایمان آوردند...
علاوه بر آن، از جنها، کسانی هستند که علاوه بر مسلمان بودن، به ولایت امام علی
علیه السلام و ائمه معصومین علیهم السلام ایمان دارند و شیعه
آنان
هستند. یکی از آن جنهای مومن بنام "زعفر"، رهبر شیعیان اجنه بوده که فوت او در زمان
زندگي آیت الله بروجردی اتفاق افتاد و حتی پس از آنکه علما {!} از فوت "زعفر" اطلاع
یافتند، مجالس عزا و ختم برایش برپا کردند {!} پس از او، رهبری شیعیان اجنه را
فرزندش ، "سعغر" به عهده گرفته است. که هم اکنون نیز رهبری شیعیان جن را بر عهده
دارد. او همچون پدرش محب و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
می‌باشد

نتیجه انکار جنها !
.

با توجه به گفته هاي بالا و اظهارات و فتواهايي كه صادر شده است، می‌توان نتيجه گرفت كه افرادي که جنها را انکار ‌کنند، انکارشان منجر به انکار آیات قرآن شده و نتيجتاً این امر باعث کفر یا ارتداد آنان خواهد شد!
متاسفانه بايد گفت كه با رواج چنين خرافاتي در جامعه ما در چند دهه اخير و دامن زدن به آن توسط افرادي شياد و سودجو با استناد به احاديث و روايات و آيات قرآن، كه خود، در اصلشان ترديد وجود دارد، همواره شاهد كلاهبرداري ها، سوء استفاده ها و جناياتي هستيم كه لطمات جبران ناپذيري به جامعه و كلاً فرهنگ ما زده است ؛

نمونه هايي كوچك را در زير ميتوانيد مطالعه كنيد :


در اينجا لازم مي بينم يكي از افرادي كه مدتهاست با سوء استفاده از اين خرافات سعي در رواج و تعليم ! چنين علومي ! دارد را به دوستان عزيز معرفي كنم (به نقل از كتاب جنيان و جن زدگان، ص 387) :
.
شيخ نصر بروجردي :


محمدابراهيم نصراللهي، معروف به شيخ نصربروجردي، يكي از علماي {!}
استان لرستان است كه هم اكنون در شهرستان قم سكونت دارند و اجتهاد معظم له در سحر و
طلسمات و نجوم و تسخيرات، از نظر فقهي مسلم و محرز گرديده است؛ اين استاد بزرگوار،
بيش از 50 تأليف منتشر شده و نشده در ابواب متعدد علوم {!} مختلف، ازجمله علوم
غريبه و امورات تله پاتي دارد كه معروفيت و شهرت او بين المللي است و
هر روز ده ها
نفر از داخل و خارج كشور
به جهت رفع گرفتاريها و مشاكل اجتماعي به معظم له مراجعه
ميكنند و اضافه بر آن، 30 سال است كه ايشان زلف خودش را با زلف گرفتاران گره زده
است {!} و بيش از 140 لوح " 100*100 " ؛ " 60*60 " ؛ " 40*40 " و... دارد . آثار اين
بزرگوار در اكثر زيارتگاهها، مساجد كشور و اماكن متبركه ديگر وجود دارد و نيز آثار
اين عارف سالك توسط ذهيرالاسلام نقوي در نيويورك امريكا و همچنين در كشور پاكستان
توسط برخي از فضلاي آن كشور، و در ممالك عربي توسط بعضي از فضلاي عرب ترجمه گرديده
است ؛ همچنين با اجازه ايشان عده اي از روحانيون كشورهاي تازه استقلال يافته شوروي
سابق، انواع الواح ايشان را به كرات، تكثير و در اختيار علاقه مندان قرار داده اند؛
ازجمله آثار ارزشمند معظم له كتابهاي "راهنماي گرفتاران" ، "هزار و يك ختم" ، "اداي
دين و قرض" ، "طور سينين" ، آية الكرسي (طلسم عظيم القدر) ، كتاب رمل و جفر كبار،
رساله اي كه هنوز منتشر نگشته و ده ها مقالات و كتب منتشر نشده ديگر، از جمله سحر و
ساحر و مسحور رساله فقهيه در بيان احكام و قواعد فقه رساله ديگر در احكام شك در
موضوعات و احكام شرعيه و غيره ؛ معظم له در ايام هفته در
حسينه اي كه حاصل دسترنج
{!} خود ايشان مي باشد
، مبادرت به رفع گرفتاري گرفتاران مي نمايد و
نيز در آن مكان به تدريس علوم غريبه و غيره اشتغال دارد...


    • در پايان بايد
      گفت كه همواره گروهی اصرار دارند که جن دیده اند، به این افراد پیشنهاد میکنم اگر
      یک یا دوبار جن دیده اند که هیچ، اما اگر زیاد جن می بینند حتماً به یک روانپزشک
      مراجعه کنند و در صدد رفع بیماری خود باشند؛ موضوع قابل توجه اينجاست که همواره
      افرادی در غرب هستند که ادعا میکنند خون آشام (Vampire) دیده اند، اما چرا در
      كشورهاي شرقي هيچكس تابحال چنين ادعايي نکرده که خون آشام دیده است، چون این
      خرافات، خرافات منطقه ای و بومی بوده و در جوامعی وجود دارند و در سایر جوامع
      ندارند.

.

قبل از اينكه مطلب را منتشر كنم، ياد موضوعي افتادم كه احتمالاً كمابيش خبرش را شنيده ايد و آن شايعه اي بود كه چندي پيش در بسياري از رسانه ها منتشر شد و آن (همانگونه كه در شرح تصوير زير ميبينيد) ديده شدن يك جن در غاري در كشور امارات و عكسبرداري از او بود اما بعداً مشخص شد كه طرف نه فقط جن نبوده كه حتي جاندار هم نيست !

.

از اين دست اتفاقات كم نيست و با جستجويي ساده ميتوان به دريايي از اين اطلاعات و تصاوير دست يافت كه اغلب با حقه هاي تصويربرداري يا ترفندهاي فتوشاپي منتشر شده اند...

نمونه


.

.

منابع

1. جعفر حمزه، دنیای ناشناخته جن
2. علی اکبر قرشی، قاموس قرآن
3. احمد جدیری، از جن چه می دانید؟
4. میر ابوالفتح دعوتی، جن در قرآن
5. دكتر شجاع الدين شفا، تولدي ديگر
6. سايتهاي خبري jahannews ، seemorgh و سرمايه
7. محسن آشتياني، جنيان و جن زدگان
8. سيروس قمري، كليات نقش سليماني در علوم غريبه

.

.

یکشنبه، آبان ۲۶

كشتار را به خاطر بسپار (به ياد داريوش و پروانه فروهر)



زندگینامه داريوش فروهر و آشنائي با انديشه هاي سياسي او
.
.
داریوش فروهر در سال ١٣٠٧ در یک خانواده مسلمان در اصفهان به دنیا آمد؛ او از 15 سالگی و پس از آشنایی با دكتر مصدق، زندگی سیاسی خود را آغاز کرد و در دوران فعالیت سیاسی خود، پیش از انقلاب 57، بیش از ده بار بازداشت و زندانی شد؛ تجربه ١5 سال زندگی در زندان، او را سمبلی از مبارزه ساخت تا آنجا که برخی دوستان وی، زندان را خانه دوم او نامیدند؛
داریوش فروهر در آذرماه ١٣٢٧ و در سن ٢٠ سالگی به عضویت در گروه "مکتب" درآمد که هسته مرکزی یک گروه سیاسی ملي ‌گرا و مبارز بود. گروه مکتب سه سال بعد در یکم آبان ماه ١٣٣٠ تبدیل به "حزب ملت ایران" شد و داریوش فروهر نیز به عضویت در کمیته موقت رهبری این حزب درآمد؛ او در 17 دیماه همان سال و در سن ٢٣ سالگی به دبیری حزب ملت ایران انتخاب شد و به دليل فعالیت‌های سیاسی‌اش پس از کودتای ۲۸ مرداد، برای دستگیری زنده و یا تحویل مرده‌اش جایزه تعیین شد!
در سال ١٣٣٨ درحالی که در زندان به سر می‌برد ارتشبد هدایت که ظاهراً حامل پیامی از سوی شاه بود، به او توصیه کرد تا برای همیشه از ایران برود. اما فروهر در پاسخ به او گفت که "زندان را به آزادی دور از وطن ترجیح می‌دهم" ؛
در سال ١٣٣٩ و با تشکیل جبهه ملی دوم، داریوش فروهر اگرچه در زندان بود اما به عضویت در شورای مرکزی این جبهه انتخاب شد؛
فروهر در نهم آبان ١٣5٧ و پس از آزادی آیت‌الله طالقانی از زندان، از مردم خواست تا دستور حکومت نظامی را بشکنند. بدین ترتیب بود که صف عظیمی از مردم در حالی که شاخه‌های گل به دست داشتند، فاصله بازار تا خانه آیت‌الله طالقانی را پیاده طي كردند؛ داریوش فروهر در همان راهپیمایی طی سخنانی اعلام کرد که " نظام آینده ایران باید با همه‌پرسی تعیین شود"؛ او اما پس از این به زندان رفت و بعد از آزادی در آبان ماه ١٣5٧ به عنوان سخنگوی جبهه ملی ایران انتخاب شد...


فروهر بارها گفته بود كه آرزويي جز سعادت و سربلندي ايرانيان و اتحاد دوباره "ايران زمين" ندارد؛ وي براي تامين اين اتحاد، روش كوروش بزرگ را راهي عملي مي دانست و به همين لحاظ با مردم افغان و تاجيك و كردهاي خارج از مرزهاي ايران در ارتباط بود... وي دولت انگلستان را به خاطر ظلمهايي كه در طول قرون 19 و 20 نسبت به ايرانيان مخصوصاً تجزيه ايران كرده بود نمي بخشيد. او گفته بود كه انگليسي ها واژه هاي افغانستان و بلوچستان را بر سرزمين اصيلترين قوم ايراني گذاردند تا ناحيه شرقي آن را ببلعند و....وي بارها مخالفت خود را با اقدام نظام سابق در تغيير تقسيمات كشوري؛ جداكردن استان پارس از خليجش، جدا ساختن كرمان از ساحل دريا و تغيير نام مكران به بلوچستان و ... اعلام داشته بود و با طرح تقسيم خراسان كه از نظر او تنها به منظور ايجاد سمتهاي تازه خواهد بود موافق نبود و اين كار را زيان آور مي دانست.

.
پس از انقلاب
.
داریوش فروهر در ٢6 دیماه ١٣5٧ و همزمان با فرار شاه از ایران، برای ملاقات با خمینی، عازم پاریس شد و ١6 روز بعد همراه او به کشور بازگشت. وي بلافاصله بعد از انقلاب، در ٢4 بهمن ١٣5٧ درکابینه دولت موقت به ریاست مهندس بازرگان قرار گرفت و به عنوان "وزیر کار" در دولت موقت ایران مشغول به کار شد. او حقوقی بابت شغل وزارت دریافت نکرد و با استعفای دولت موقت نیز از فعالیت‌های اجرایی فاصله گرفت؛
پس از آن در بهمن 58 در اولين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت كرد كه برطبق نتايج بدست آمده در مقام چهارم اين رقابت سياسي قرار گرفت :
  • سيد ابوالحسن بني‌صدر 10.709.330 راي
  • سيد احمد مدني 2.224.554 راي
  • حسن ابراهيم حبيبي 674.859 راي
  • داريوش فروهر 133.478 راي
  • سيد صادق طباطبايي 114.776 راي
  • كاظم سامي 89.270 راي
  • صادق قطب زاده 48.547 راي
  • بقيه كانديداها 2.110 راي
فروهر موافق جدايي دين از دولت بود و استدلال او در اين زمينه اين بود كه مردم نارسايي و اشتباه كارمندان دولت و مقامات را به حساب دين خواهند گذاشت كه روا نيست؛
داریوش فروهر همزمان با آغاز پاییز سال 60 به زندان رفت و پنج ماه زندان را نیز در کارنامه سیاسی پس از انقلاب خود به جای گذاشت. بنا به گفته دوستان و همراهان فروهر، این بازداشت پنج ماهه با کاهش ١5 کیلویی وزن وی همراه بود. مطابق برخی خبرها، آزادی فروهر به دستور مستقیم خمینی صورت گرفته بود، چرا که فروهر از سابقه همبندی با مصطفی خمینی فرزند خمینی در زندان شاه برخوردار بود؛
در پي قتل داريوش و همسرش كه بازتاب وسيع داشت، طولي نكشيد كه چند نفر به عنوان متهم به قتل آن دو معرفي شدند كه قبلا از ماموران امنيتي جمهوري اسلامي بودند و ....
.
قتل داريوش و پروانه
.
در سال ۱۳۷۷ داریوش فروهر و همسرش پروانه اسكندري (فروهر) از رهبران حزب ملت ایران، در خانه خود در شهر تهران به دست مأموران سازمان اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی به قتل رسیدند...
در شب اول آذرماه 1377 چند نفر به خانه داريوش فروهر، ناسيوناليست 70 ساله و از مردان سياسي وقت رفتنه و او را در اطاق كارش (طبقه دوم خانه اش درخيابان هدايت تهران) با وارد آوردن ضربات متعدد كارد به ناحيه سينه كشتند و همسر 58 ساله وي، بانو پروانه را هم در طبقه اول خانه به همان صورت (ضربات كارد) از پاي درآوردند و پيكر بي جانشان را روي صندلي قرار داده و خانه را ترك كردند؛
شرایط این قتل، بسيار فجیع گزارش شده است؛ قتل فروهرها در کنار قتل شماری دیگر از نویسندگان دگراندیش موج خشم ایرانیان داخل و خارج از کشور را برانگیخت و افکار عمومی جهان را متوجه وضعیت حقوق بشر شهروندان ایران کرد؛ هم‌اکنون چندین سال از این واقعه می‌گذرد و تاکنون پرونده قضایی این قتل‌ها به فرجامی نرسیده و ناصر زرافشان، وکیل خانواده‌های قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای در زندان بسر می‌برد و پرونده مختومه اعلام شده، بی آنکه عاملان به کیفر برسند و ریشه‌های این قتل بطور علنی افشا گردند.
.
برخی قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای
.
قربانیانی که پروندهٔ قتل ایشان توسط دادگاه‌های ایران پیگیری شد و به صدور حکم علیه مقامات وزارت اطلاعات انجامید :
  • داریوش فروهر
  • پروانه اسکندری
  • محمد مختاری
  • محمد جعفر پوینده
قربانیان عملیات میکونوس که پرونده شان در دادگاههای آلمان پیگیری و به صدور حکم علیه مقامات وقت ایران منجر شد :
  • صادق شرفکندی
  • فتاح عبدلی
  • همایون اردلان
  • نوری دهکردی
برخی دیگر از افرادی که از قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای بوده‌اند :
  • مجید شریف
  • پیروز دوانی
  • فریدون فرخزاد
  • رضا مظلومان
  • مظفر بقائی
  • عبدالرحمن قاسملو
  • فاطمه قائم مقامی
  • کاظم سامی
  • علی اکبر سعیدی سیرجانی
  • سیامک سنجری
  • حمید حاجی زاده

به اظهار اصحاب نظر، مروري بر افكار و كارهاي داريوش فروهر ثابت مي كند كه يك ناسيوناليست تمام عيار ايراني بود كه كارهايش در تاريخ معاصر ايران باقي خواهد ماند.
نگاهي به گزارش رسانه ها نشان مي دهد كه دختر او، "پرستو" مي رود كه راه پدر را در پيش گيرد، به همان گونه كه دختر نهرو ، دختر آلنده و ... عقايد پدران را دنبال كرده اند...

پرستو فروهر



اما در همين رابطه فیلم مستندي از قتل داریوش و پروانه فروهر در 5 قسمت تهيه شده است؛

براي مشاهده اين مستند روي متن هاي زير كليك كنيد :

.
.
.
.
.
.
.

چهارشنبه، آبان ۲۲

آدم كشي با تكيه بر قوانين اسلام !

لطفاً به نمونه هاي زير كه طي كمتر از 10 روز اتفاق افتاده است توجه كنيد :
زني که فرزند شش ساله اش توسط شوهرش به دار آويخته شده بود، در جلسه محاکمه تراژدي تلخ زندگي اين کودک و خواهرش را بازگو کرد. به گزارش خبرنگار ما، در جلسه رسيدگي به پرونده قتل اميرحسين شش ساله ابتدا علي دلداري نماينده دادستان تهران کيفرخواست عليه مصطفي- پدر کودک- را خواند. وي گفت؛ پرونده يي که من به عنوان نماينده دادستان در آن مسووليت دارم، يکي از تلخ ترين پرونده هاي سال هاي اخير است و در آن کودکي شش ساله به نام اميرحسين به طرز بسيار دلخراشي به قتل رسيده و قاتل اين کودک پدر 33 ساله اش يعني مصطفي است. گزارش اين قتل دلخراش از سوي درمانگاهي در شادآباد به ماموران کلانتري يافت آباد داده شد. تحقيقات پليسي نشان داد اميرحسين به قتل رسيده و قاتل، پدر او است. بلافاصله ماموران موضوع را به بازپرس اصغرزاده اطلاع دادند. صحنه جرم بسيار دلخراش بود. در گزارش بازپرس پرونده از آن صحنه آمده است؛ «در اتاق شماره دو درمانگاه، جسد کودک شش ساله يي به نام اميرحسين قرار دارد، پاهاي اين کودک خاک آلود و ترک هاي کوچکي روي آن مشهود است. هيچ کفشي پاي بچه مشاهده نشد. تن بيمار جسد نشان مي دهد فشار بر سينه کودک وارد شده و ناحيه سينه کاملاً خون آلود است و آثار جراحت روي آن وجود دارد. پدر طفل اعتراف کرده اين کودک را با طناب خفه کرده است.»دلداري در ادامه خطاب به هيات قضات گفت؛ مصطفي پسر شش ساله اش را در برابر چشمان دختر چهار ساله اش به قتل رسانده است. در حالي که اميرحسين کودکي بي گناه و معصوم بود و با التماس هاي کودکانه از پدرش مي خواست او را دار نزند. مصطفي در گوشه يي از اعترافاتش آورده است؛ «اميرحسين التماس مي کرد و مي گفت؛ بابا منو نکش، قول مي دهم پسر خوبي باشم. با گريه هاي اميرحسين خواهرش هم به گريه افتاد و به من التماس مي کرد اميرحسين را نکشم اما من اين کار را کردم تا او را از بدبختي نجات دهم.»نماينده دادستان تهران افزود؛ متهم حاضر در دادگاه اين کودک را قرباني اعتياد و خودخواهي خودش کرده و از آنجايي که افکار عمومي را به شدت تحت تاثير قرار داده و کودکي بي گناه نيز از بين رفته است بنابراين تقاضاي صدور اشد مجازات را براي وي دارم.در ادامه رسيدگي به پرونده، مادر اميرحسين تنها ولي دم کودک در برابر قضات قرار گرفت و براي شوهرش تقاضاي قصاص کرد اما قضات به او تذکر دادند پدر به جرم قتل فرزندش قصاص نمي شود...
.
.
مردي که در پي يک محاکمه خانوادگي مجري حکم مرگ براي دخترعمويش شده بود، به پرداخت ديه محکوم شد. به گزارش خبرنگار ما اين مرد که شکور نام دارد، سال 85 در منطقه شهرقدس شهريار دخترعمويش سکينه را به قتل رساند. وي در دادگاه مدعي شد فکر مي‌کرده دخترعمويش دچار فساد اخلاقي شده بود. به همين خاطر بعد از يک جلسه خانوادگي تصميم گرفت او را به قتل برساند. قضات شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران پس از محاکمه شکور وي را به دليل اينکه با اعتقاد مهدورالدم بودن مرتکب قتل شده است، به پرداخت ديه محکوم کردند.
.
.
اما با عنايت به احكام اسلام ، چگونه مي توان به صورت كاملاً قانوني آدم كشت؟!
همانطور كه مي دانيم امروزه در همه جاي دنيا اين اصل پذيرفته شده كه هر گونه مجازات بايد از طريق يك دادرسي عادلانه و توسط سيستم قضائي اعمال شود و اگر به افراد اجازه دهيم رأساً اقدام به احقاق حق كنند، ديگر سنگ روي سنگ بند نخواهد شد.
اما هنوز افرادي هستند كه واقعيات و ملزومات زندگي در دنياي معاصر را درك نكرده و به اين حقايق واضح و مبرهن بي اعتنا هستند و دست بر قضا در اين گوشه گربه مانند كره زمين ابزار قانونگذاري و حكمراني نيز در اختيار چنين افرادي افتاده است؛ در اينجا نمونه‌هايي از مواد قانون مجازات اسلامي را ذكر ميكنم كه از طريق آن افراد مي توانند به صورت خودسرانه و بدون ترس از قانون و تعقيب كيفري اقدام به قتل همنوعان خود كنند!
در قانون مجازات اسلامي، تمام مواردي كه براي قتل قصاص ذكر شده مربوط به قتل مسلمانان است و قتل كافر تنها در موردي مستوجب قصاص است كه به دست كافر ديگري باشد! و در قوانين موضوعه ايران به تقليد از شرع به هر غير مسلماني كافر اطلاق مي‌شود
(در پستهاي قبل تعريف كامل كافر از ديدگاه اسلام توضيح داده شد)؛
-
نتيجه اينكه:
كشتن غير مسلمان توسط مسلمان قصاص
ندارد!
رستوران ميكونوس - برلين
ماده 630 قانون مجازات اسلامي:
هر گاه مردي همسر خود را در حال زنا با
مرد اجنبي مشاهده كند و علم به تمكين زن داشته باشد مي‌تواند در همان حال آنان را
به قتل برساند ...
جالب اين است كه مطابق موازين فقهي و قانوني، مجازات زنا براي افراد مجرد، شلاق است ولي اين ماده قانوني به فرد اجازه داده بدون هيچگونه تحقيقي در خصوص مجرد يا متاهل بودن مرد اجنبي مذكور، او را به قتل برساند!
ماده 220 قانون مجازات اسلامي:
پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص
نمي‌شود ...مطابق اين ماده هر پدري حق دارد فرزند خود را بدون هيچ دليلي بكشد؛
(نمونه اي كه در بالا اشاره شد)
ماده 222 قانون مجازات اسلامي:
هر گاه عاقل، ديوانه‌اي را بكشد، قصاص
نمي‌شود...!
ماده 236 قانون مجازات اسلامي:
اگر كسي به قتل عمدي شخصي اقرار كند و پس
از آن، شخص ديگري به قتل عمدي همان مقتول اقرار نمايد، در صورتيكه اولي از اقرارش
برگردد قصاص يا ديه از هر دو ساقط است ...!
مستند فقهي اين ماده قانوني عجيب، يك روايت ضعيف است كه در بين خودِ به اصطلاح فقها نيز طرفداري ندارد و معلوم نيست به چه دليل تدوين كنندگان، آن را در قانون آورده‌اند؟ به هر حال بر مبناي اين ماده دو نفر ميتوانند با هم به صورت پنهاني تباني كنند و قتل را بر گردن گرفته و از مجازات بگريزند...
اما مورد بعدي شاهكار قانونگذاري نوين! محسوب ميشود:
تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلامي:
در صورتيكه شخصي كسي را به اعتقاد قصاص يا
به اعتقاد مهدورالدم بودن بكشد .... و بعداً معلوم گردد كه مجني عليه مورد قصاص يا
مهدورالدم نبوده است قتل به منزله خطاي شبيه عمد است و اگر ادعاي خود را در مورد
مهدورالدم بودن مقتول به اثبات برساند قصاص و ديه از او ساقط
است.
برطبق اين ماده قانوني! شما ميتوانيد فردي را بكشيد و در دادگاه ادعا كنيد كه كشتن او از نظر شرعي جايز بوده است. فرضاً بگوئيد مرتكب لواط يا زناي محصنه يا اعمال ديگري شده كه مستوجب قتل است؛ اگر اين ادعا را ثابت كنيد، هيچگونه جزائي بر شما تحميل نمي‌شود! و چنانچه نتوانستيد ادعا را ثابت كنيد تنها محكوم به پرداخت ديه خواهيد شد! و مانند نمونه اي كه ذكر كردم تاكنون قتلهاي بسياري در كشور رخ داده كه مرتكبين آن بدون عقوبت رها شده‌اند...

پنجشنبه، آبان ۱۶

برنامه هاي سري اوباما در آينده !

انقلاب 57 در امريكا و برنامه هاي سري اوباما در آينده


همانطور كه در خبرها آمد، باراك اوباما سناتور سياهپوست كنيايي تبار، در انتخاباتي بي سابقه از سوي مردم به سمت رياست جمهوري ايالات متحده امريكا برگزيده شد ؛ ايشان كه با وعده "تغيير" توانست "تحركي بي نظير" در بين مردم ايجاد كند و همگان را "به وجد" آورد، از پشتيباني عامه برخوردار بود، بطوريكه "هزينه هنگفت" مبارزات انتخاباتي اش از 5 دلار و 10 دلاري تأمين شد كه "جوان و پير و بازاري و كارمند و كارگر" جمع آوري كردند ؛
روند اين انتخابات به دليل "خاص بودن" اوباما، زير ذره بين "رسانه هاي بين المللي" قرار داشت و سرانجام ايشان توانست با "سخنان آرمان گرايانه" خود، "جوانان، روشنفكران و توده مردم" را به حركت واداشته و بگونه اي، "انقلابي عظيم" در امريكا پديد آورد ؛ ناگفته نماند كه "شرايط"، در برگزيده شدن اوباما تأثير بسزايي داشته و "سياستهاي بعضاً اشتباه و خسته كننده گذشته"، بر نتيجه اين انقلاب تأثيرگذار بود ؛


اما حال كه ايشان به مقام رياست جمهوري رسيده، به سرعت اقدام به تشكيل كابينه و تبيين و تنظيم برنامه هاي آينده پرداخته است ؛ در همين رابطه يك منبع آگاه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي كه نخواست نامش فاش شود، تعدادي از برنامه هاي آينده باراك اوباما را به شرح زير اعلام كرد :


  • اجباري كردن حجاب در سراسر امريكا از ژانويه 2008 حتي براي مجسمه ها

  • تأسيس بزرگترين حوزه علميه جهان در نيويورك و دعوت از مراجع عظام قم براي تدريس همجنس گرايان مقيم امريكا

  • سفر به سوريه، لبنان، فلسطين و ايران و اختصاص بودجه دولتي به ارتش هاي آزادي بخش مسلمان مانند حزب الله و حماس و جهاد اسلامي و برنامه ريزي براي اهداء جايزه صلح نوبل آينده به محمود احمدي نژاد

  • انتخاب علي اكبر هاشمي رفسنجاني به سمت وزير خزانه داري ايالات متحده امريكا با حفظ سمت

  • دستگيري و سنگسار همه خوانندگان زن و هنرپيشگان هاليوود ؛ كه بنا به گزارش اين منبع آگاه، قرار است جنيفرلوپز، اولين زن سنگسار شده را با سر درون خاك كرده و باسن او هدف سنگريزه هاي علماي اعلام و حجج اسلام گردد

  • اهداي دكتراي اصلي (نه تقلبي) به علي كردان، اين بار از دانشگاه هاروارد و انتصاب ايشان به وزارت كشور امريكا

.

.

.

الله اكبر...................اوباما رهبر


سه‌شنبه، آبان ۱۴

زندان ابوغريب در تهران !

بازداشتگاه سئول، معروف به ابوغریب
این بازداشتگاه در تهران بوده و دربين افرادی که درآن نگهداری شده اند ، به "زندان ابوغريب" معروف شده و تحت اختيار حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی اداره می شود و در خیابان سئول و داخل شهرک مسکونی فاطمیه واقع شده که لابه لای واحدهای مسکونی گم و استتار گردیده که چند بلوک و زیرزمین از این مجتمع مسکونی به عنوان بازداشتگاه در اختیار آنهاست؛
در این بازداشتگاه، اکثراً جرائم خاص واقع شده در بین نیروهای انتظامی را رسیدگی می کنند و متهمین را در جهت تکمیل پرونده و بازجویی و اِعمال شکنجه های خاص در آن نگهداری می کنند که البته به غیر از مجموع متهمین نیروی انتظامی، در طی عملیات ارتقاء امنیت اجتماعی تعدادی از متهمین این عملیات را برای دست و پا شکستن و شکنجه دادن و اقرار گرفتن به این بازداشتگاه انتقال دادند که اکثر آنها را در کمتر از يك هفته، از آنجا به کمپ کهریزک منتقل نمودند؛
تمام سلولهای این بازداشتگاه بدون استثناء انفرادی میباشد و فنی ترین و وحشتناکترین بازجوئیها چه از متهمین نظامی نیروی انتظامی و یا افراد خاص بازداشتی در آن، توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی تا حد دست و پا خورد کردن و مرگ انجام می شود؛
همانگونه که اکثر نهادهای نظامی بازداشتگاههای خاص و مخفی خود را برای اعمال شکنجه دارند و در آنها هیچگونه محدودیتی در نوع برخورد با متهمین بازداشتی نیست،
این بازداشتگاه نیز مرکز جولان نیروهای حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی است که در آن نه متهم بازداشتی ماهیتاً ثبت و درج و بعهده گیری می شود و نه کسی در مورد جان و مال و خانواده و نقض حقوق آنان نگران است و تنها نگرانی در بازداشتگاه "ابوغریب" این است که کارشناسان و بازجوها نتوانند هر آنچه که می خواهند به عنوان سند و مدرک و اقرار صریح از متهم تحت بازداشت بگیرند و اینکه نتوانسته باشند متهم بازداشتی را به حد اعلا، شکنجه نمایند و تخم رعب و وحشت در دل او بکارند؛

برگرفته از كتاب "از بازداشتگاه تا بازداشتگاه" ؛ واحد انتشارات مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

.

###########################

فيلترشكنهاي چهارشنبه 15 آبان 87 :

https://spray62rafat80.com http://www.jumpablock.info/ https://ff.flamingopark.tc/ http://xe1.net/ http://www.watchoutdude.com/ https://122.124.175.219/ http://www.pabless.info/ http://reezoo.info/ http://www.cloak66.info/ http://piviza.info/ http://www.unblock6.info/ http://subr.info/ http://xoxxox.info/ http://www.tracezine.com/ http://freelux.fileave.com/ http://www.coolestdigital.com/ http://www.nismu.com/ http://paxdoo.info/ http://www.skipablock.info/ http://www.cloak99.info/ http://www.hopablock.info/ http://www.cloak11.info/ http://www.firoxy.com/ http://www.shortbump.com/