سه‌شنبه، خرداد ۲۸

طرح امنيت اجتماعي + فيلترشكن 4 شنبه 29 خرداد

  • اطلاعـاتي از آنچه در دانـشگاه زنجـان گـذشـت
  • آغاز فاز جديد طـرح امنيـت اجتـماعي در ايران

عليرضا نداف رئيس دانشگاه زنجان نيز ضمن تائيد تعرض معاون خود به دختر دانشجو، از دانشجويان معترض ‏خواست تا آرامش خود را حفظ‏‎ ‎كنند . وي به خبرگزاري ايسنا گفت : "ما به موضوع دقيقا رسيدگي مي‌كنيم و هيچ ‏حقي ضايع نخواهد شد. ما در اين‏‎ ‎دانشگاه با هيچ كس تعارف نداريم با او(معاون دانشجويي دانشگاه زنجان) مقابله ‏كرده و هيچ ارفاقي قائل نخواهيم شد ." وي همچنين خطاب به دانشجويان گفته : "دانشجو تا‎ ‎زماني كه در صحنه ‏باشد ، دانشگاه زنده است و اگر فسادي پيش بيايد در نطفه خفه‎ ‎مي‌كند ! ما هميشه پشتيباني دانشجويان را براي از ‏بين بردن‎ ‎هر گونه فسادي خواستار بوده‌ايم و بر نقش محوري آنها تاكيد كرده‌ايم ."
آغاز ماجرا‎‎
يكي از دانشجويان دانشگاه زنجان كه خود از جمله تحصن كنندگان است در مورد آغاز اين ماجرا به روز مي ‏گويد : " يكي از دختران دانشجو به علت فعاليت هاي صنفي با احضار از سوي كميته انضباطي مواجه مي شود و ‏در هنگام مراجعه به دفتر اين كميته ، دبير آن به او مي گويد يقينا با حكم اخراج كميته انضباطي مواجه خواهد شد ‏اما اين مساله يك راه حل دارد . اينكه خود را در اختيار او قرار دهد."
وي مي افزايد : " مددي ، دبير كميته در اولين جلسه به دختر دانشجو اعلام مي كند كه فرصتي را براي فكر كردن ‏در اختيار او خواهد گذاشت. اين دانشجو نيز در اين فرصت ، مساله را با ديگر دوستان خود در ميان مي گذارد تا ‏اينكه براي يافتن راه حل نهايي چند نفر به همفكري با يكديگر مي پردازند."
به گفته اين دانشجو " از آنجا كه پيش از اين هم اخباري مبني بر فساد اخلاقي دبير كميته انضباطي در ميان ‏دانشجويان شايع شده بود ، بر اين اساس آنها تصميم گرفتند اين دختر دانشجو با هماهنگي قبلي خواسته هاي مددي ‏را بپذيرد و با او قرار بگذارد."‏
اين دانشجوي دانشگاه زنجان مي افزايد : " در روز و ساعت مقرر تعدادي از دوستان دختر دانشجو در نزديكي اتاق ‏دبير كميته انضباطي مخفي مي شوند و دانشجوي مورد بحث نيز وارد اتاق مي شود و پس از لحظاتي ، از ‏طريق موبايل که روشن و در جيب دانشجو بوده ، دوستان وي در جريان ادامه ماجرا قرار مي گيرند و با سرعت ‏تمام وارد اتاق مي شوند و با موبايل اقدام به فيلم برداري از صحنه مي کنند . البته اين عمل شنيع به موقع متوقف ‏شد. دانشجويان از اين دانشجوي شجاع كه آبروي خود را جهت به دام انداختن اين عنصر فاسد دانشگاه به خطر ‏انداخت سپاسگزارند."
اين دانشجو كه بر مخفي ماندن هويت خودتاكيد دارد در ادامه توضيح مي دهد : " به دنبال اين مساله دانشجويان در ‏مقابل خوابگاه دختران و سپس در مقابل ساختمان مركزي اقدام به تحصن كردند كه همچنان ادامه دارد."
وي همچنين اعلام كرد كه قسمتي از فيلم كه جهت اثبات اتهام تعرض كفايت مي كند در اختيار حراست دانشگاه و ‏نهادهاي ذيربط گذاشته شده است.‏
وي همچنين در مورد برخورد مسوولين دانشگاه پس از وقوع اين مساله گفت : " تاكنون تنها رئيس دانشگاه ، آنهم بر ‏اثر اصرار دانشجويان وارد جمع تحصن كنندگان شده و از آنان خواسته خويشتن داري كنند تا به اين مساله ‏رسيدگي شود."
وي مي افزايد : " اين تحصن از ساعت 9 صبح ديروز دوباره با شدت بيشتر و با حضور چند هزار نفري ‏دانشجويان ادامه يافت و در اين مرحله دانشجويان خواسته هاي خود را طي اعلاميه اي به گوش مسوولين دانشگاه ‏رساندند.
وقوع يک رسوايي اخلاقي ديگر در ميان مديران دولتي در دانشگاه زنجان، روز يک شنبه سبب شد تا بيش از 3 ‏هزار دانشجوي معترض در محل اين دانشگاه تجمع کنند و استعفاي رئيس دانشگاه ، معاون دانشجويي و ساير ‏مقامات دانشگاه زنجان و همچنين وزير علوم و تحقيقات را خواستار شوند.‏
حرکت معاون دانشجويي دانشگاه زنجان براي تعرض به يک دختر دانشجو در دفتر کارش با هجوم دانشجويان ‏ناتمام ماند اما دانشجويان از صحنه فيلمبرداري و آن را در اينترنت منتشر کردند.‏
طي سه ماه گذشته دستکم دو نماينده مجلس هفتم، فرمانده نيروي انتظامي استان تهران، معاون سياسي استانداري ‏قزوين به علت اقدامات مشابهي بازداشت شده اند.‏
اما...
در همين بين در خبرها شاهد اجراي فاز دوم طرح امنيت اجتماعي با موضوعيت پوشش اسلامي و مبارزه با مدلهاي غربي از روز شنبه در تهران بوديم .
با توجه به مسائل اخير و همچنين خبر فوق ، سوالاتي به ذهن من رسيد كه متاسفانه جوابي براي آنها نيافتم .
بي شك همه شما با مساله اي به نام " بيت المال " آشنايي كامل داريد ؛ صددرصد كلماتي چون " جهاد اسلامي " ، " دولت منتخب و مردمي ! حماس " ، " شهداي شيعه غزه " ، " مقتدا صدر " ، " حزب الله لبنان " ، " سيدحسن نصرالله " و ... به گوشتان خورده است .
ميخواهم از شما بپرسم ... آيا تاكنون از صداي و سيماي جمهوري اسلامي شنيده ايد كه حكومت اسلامي و مردم مسلمان ايران موظف به كمك كردن به خواهران و برادران شيعه خود هستند ؟ آيا ميدانيد پس از جنگ 33 روزه لبنان با اسرائيل ، براي بازسازي خانه هاي لبنان به هر شهروند لبناني 12000 دلار از سوي ايران كمك شد ؟ آيا اصلا ميدانيد 12000 دلار معادل چند ريال است ؟؟؟ ( حتما ميدانيد ) ؛ آيا تاكنون طرفداران و حاميان حزب الله و سيد حسن نصرالله را در كشور خودشان – لبنان – ديده ايد ؟
من به شما نشان ميدهم ... فقط :
اميدوارم بعد از ديدن عكسها از خودتان بپرسيد كه چرا ما بايد به اين خواهران شيعه مان !!! در آن كشور كمك كنيم اما برادران مسلمان خود ما با خواهران كشور خودشان اينگونه برخورد كنند ؟ اميدوارم اين سوال برايتان پيش بيايد كه چگونه است كه برادران و خواهران شيعه ما در لبنان در انتخاب پوشش آزادند اما با برادران و خواهران ما در خانه خودشان اينطور رفتار ميشود ؟
ببينيد ... اميدوارم سوالاتي برايتان پيش بيايد !


(لطفا در انتهاي صفحه نظر خود را وارد كنيد)




^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^
فيلترشكنهاي چهارشنبه 29 خرداد 87 :


https://moradkuh.com/https://geilabad.com/http://www.ignoreblock.info/http://www.unfilters.info/http://www.nonefilter.co.cc/http://surfunblocked.com/http://www.borofilter.co.cc/http://www.moleproxy.info/http://www.pumpkinproxy.info/https://geiaan.com/https://garmab.com/http://proxygerm.net/http://bypasstheman.info/http://www.fancyguppy.info/http://mpf0813.blogsky.com/http://hztv.net.ru/http://zjsky.org.ru/http://wmm.net.ru/https://kilogeram.com/https://garmabad.com/https://frashband.com/http://www.proxyit4u.org/http://linearlabel.info/http://drycat.info/http://signfly.info/http://facebook-proxy.info/http://sub1.info/http://www.unblockertunnel.info/http://fontx.com/friendster/http://sub2.info/http://psudo.info/http://www.aliveunblocker.info/http://proxy.kucai.org/http://www.browsewithproxy.info/http://loubinhghi.com/http://www.awemazing.co.uk/http://louconbo.com/http://proxy.misterproxy.com/http://louconbochet.com/http://mpf0813.blogsky.com/http://www.anyfool.com/http://louconcac.com/http://www.proxy-fr.eu/http://www.underground.in/http://louconran.com/http://proxy.kucai.org/http://loulanphuong.com/http://loumaihoa.com/http://loungoc.com/http://louongtruong.com/http://louphupho.com/http://louthuyphuong.com/http://loutrungnam.com/http://freesurf.kucai.org/