شنبه، شهریور ۱۶

قاتلان ديروز؛ مسوولان امروز + فيلترشكنهاي پنجشنبه 21 شهريور



" جالبه که
اینهمه به این مُـرده [خلخالي] گیر میدین ولی کسی نیست به زنده هایی که اون زمون
طرفدارهای پر و پا قرص ایشون و همکارش تو جنایت ها بودن و حالا لباس اصلاح طلبی
پوشیدن گیر بده. مطمئن باشید تا زمانی که عاملان زنده این ماجرا بتونن با پوشیدن
لباس دیگه ای ما رو فریب بدن، با انداختن تقصیرها گردن یه مرده منفور هیچ چیز درست
نمیشه و همین آدمها می تونن دوباره بشن همون قاتل های
سابق.

همانطور كه مي دانيد در پست قبل به خلخالي و جناياتي كه او در طي سالهاي اوليه انقلاب انجام داده بود اشاراتي شد، اما بطوريكه در بالا خوانديد يكي از دوستان توصيه كرده بودند كه مطالب بيشتري از همكاران اين شخص در اين جنايات كه در دهه اول انقلاب در پستهاي حساس قرار داشتند و بعضاً هنوز هم مسوليتهايي در رده هاي بالا دارند بنويسم؛ خوشبختانه با كمي تحقيق موفق به جمع آوري مطالبي درباره افرادي شدم كه در كشتار سالهاي 60 تا 67 بيشترين نقش را برعهده داشته اند ؛


مسوولان اصلي در قتل عام زندانيان سياسي


رئيس حكام شرع

حسینعلی نیری رئیس حکام شرع اوین در مرداد ۶۷ طی حکمی از سوی خمینی به ریاست هیئت ‌قتل عام زندانیان سیاسی منصوب شد.


سمت راست: رئيسي - سمت چپ: نيري


در عکسھای زیر حسينعلی نيری را ھمراه با صاحب منصبان قضایی رژیم می بينيد

از راست به چپ: حسينعلی نيری - صديقی - غلامحسين محمدی گلپايگانی - محمود ھاشمی شاھرودی - حسين مفيد - عبدالنبی نمازی

مسئولان قوه قضائيه و ديوان عالی کشور







از چپ به راست: عباسعلی عليزاده - قربانعلی دری نجف آبادی - حسين مفيد- محمودھاشمی شاھرودی- علی يونسی- حسينعلی نيری - اسماعيل شوشتری

مصاحبه مطبوعاتی حسين مفيد رييس ديوان عالی کشور







نفر اول از سمت چپ حسينعلی نيری معاون قضايی ديوان عالی کشور

مسئولان کشتار زندانيان سياسی در جریان قتل عام ۶٧





روح لله خمينی به عنوان صادر کننده فرمان قتل عام و احمد خمينی به عنوان نویسنده متن حکم قتل عام و پيگيری کننده اجرای آن، نقش اساسی را در این کشتار بزرگ داشتند. فرمان خمينی برای قتل عام زندانيان مجاھد در شش مردادماه ۶٧ صادر شده است؛ در شھریور ١٣۶٧ حکم جدیدی برای قتل عام زندانيان مارکسيست صادر شد که متأسفانه تاکنون متن آن انتشار نيافته و مشخص نيست حکم، شفاھی بوده یا کتبی؛ متن فرمان خمينی برای قتل عام زندانيان مجاھد به شرح زیر است :
" بسم لله الرحمن الرحيم
از آن جا که منافقين خائن به ھيچ وجه به اسلام معتقد نبوده و ھر چه می گویند از روی حيله و نفاق آنھاست و به اقرار سران آن ھا از اسلام ارتداد پيدا کرده اند، و با توجه به محارب بودن آنھا و جنگھای کلاسيک آنھا در شمال و غرب و جنوب کشور با ھمکاریھای حزب بعث عراق و نيز جاسوسی آنان برای صدام عليه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جھانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکيل نظام جمھوری اسلامی تاکنون، کسانی که در زندان ھای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و میکنند، محارب و محکوم به اعدام می باشند و تشخيص موضوع نيز در تھران با رای اکثریت آقایان حجت الاسلام نيری (دامت افاضاته) قاضی شرع و جناب آقای اشراقی دادستان تھران و نماینده ای از وزارت اطلاعات می باشد، اگر چه احتياط در اجماع است، و ھمين طور در زندان ھای مراکز استان کشور، رای اکثریت آقایان قاضی شرع، دادستان انقلاب و یا دادیار و نماینده اطلاعات لازم الاتباع می باشد، رحم بر محاربين ساده اندیشی است . قاطعيت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول تردید ناپدیر نظام اسلامی است. اميدوارم با خشم و کينه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام، رضایت خداوند متعال را جلب نمایيد . آقایانی که تشخيص موضوع به عھده آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند « اشدا علی الکفار» باشند؛ تردید در مسائل اسلام انقلابی، نادیده گرفتن خون پاک و مطھر شھدا میباشد؛ والسلام ، روح الله الموسوی الخمينی "

منبع : خاطرات منتظری، اتحاد ناشران ایرانی در اروپا، صفحه ۵٢٠

احمد خمينی در نامه ای خطاب به منتظری به صراحت از مسئوليت خود در رابطه با فرمان قتل عام زندانيان سياسی صحبت می کند؛
" مسئوليت شرعی حکم مورد بحث [ قتل عام زندانيان سياسی ] با من است جنابعالی نگران نباشيد. خداوند شر منافقين را از سر ھمه کوتاه فرماید؛ ١۵ مرداد ١٣۶٧ ، ارادتمند، احمد خمينی "

منبع : خاطرات منتظری، اتحاد ناشران ایرانی در اروپا، صفحه ۵٢١

اعضای ھيئت قتل عام ١٣۶7




از راست به چپ: اسماعيل شوشتری -علی مبشری -مصطفی پورمحمدی -حسينعلی نيری - ابراھيم رئيسی

افراد فوق در دادگاهھای تشکيل یافته در اوین و گوھردشت حضور به ھم رسانده و فرمان اعدام زندانيان را پس از مشاوره کوتاھی صادر می کردند. متأسفانه عکسی از مرتضی اشراقی دادستان انقلاب تھران در دست نيست.
در زندان گوھردشت، شيخ محمد مغيثه ای (محمد ناصريان)، داوود لشکری و حميد عباسی به آنھا یاری می رساندند ودر اوین، مھدی واعظی (زمانی) مجتبی حلوایی عسگر، سيد حسين مرتضوی، حسن دھنوی (قاضی حداد) سيد حسين حسين زاده برای تصميم گيری در مورد سرنوشت زندانيان سياسی به آن ھا كمك مي كردند.
نادری و فاتح دادستان انقلاب و مسئول اطلاعات کرج به ھنگام تصميم گيری در مورد کشتار زندانيان سياسی کرج که در زندان گوھردشت به سر می بردند نقش فعالی داشتند.


مسوولان وزارت اطلاعات در دوران قتل عام :


وزارت اطلاعات جمھوری اسلامی در برنامه ریزی و اجرای این جنایت بزرگ عليه بشریت، نقش اساسی را به عھده داشت، این افراد در جریان قتل ھای زنجيره ای، قتل ھای سياسی و غيرسياسی دو دھه گذشته، سرکوب زنان، دانشجویان، کارگران، روشنفکران، روزنامه نگاران و فعالان سياسی نقش عمده و تعيين کننده ای داشته اند. غلامحسين محمدی گلپایگانی و اصغر حجازی با اداره دفتر خامنه ای نقش مھمی در پيشبرد سياست ھای رژیم دارند.


از راست به چپ: رديف اول، محمد محمدی ری شھری (وزير) -علی فلاحيان (قائم مقام) - مصطفی پورمحمدی
رديف دوم: غلامحسين محسنی اژاه ای -روح لله حسسينيان -احمدپورنجاتی
رديف سوم: علی اصغر حجازی و غلامحسسين محمدی گلپايگانی

مسئولان شورای عالی قضايی در دوران قتلها

از راست به چپ: مرتضی مقتدايی- سيد عبدالکريم موسوی اردبيلی- محمد موسوی خوئينی ھا- سيد محمد موسوی بجنوردی- سيد محمد حسن مرعشی شوشتری

شورای عالی قضایی رژیم به عنوان بالاترین مرجع قضایی در دوران قتل عام، مسئوليت مستقيم قتل عام زندانيان سياسی را به عھده داشت. از پنج عضو شورای عالی قضائی در دوران قتل عام ۶٧ ، سه نفر" عبدالکریم موسوی اردبيلی، سيد محمد بجنوردی و سيد محمد موسوی خوئينی ھا " امروز وابسته به جناح «اصلاح طلب» رژیم ھستند.

پرسش و پاسخ احمد خمينی با پدرش به خوبی نشانگر نقش مستقيم شورای عالی قضایی در قتل عام زندانيان سياسی است. احمد خمينی خطاب به پدرش نامه زیر را نوشته و سؤالات موسوی اردبيلی رئيس شورای عالی قضایی را مطرح مي كند :


" پدر بزرگوار حضرت امام مد ظله العالی،
پس از عرض سلام، آیت لله موسوی اردبيلی در مورد حکم اخير حضرتعالی درباره منافقين ابھاماتی داشته اند که تلفنی در سه سئوال مطرح کردند :
١- آیا این حکم مربوط به آن ھاست که در زندانھا بوده اند و محاکمه شده اند و محکوم به اعدام شده اند ولی تغيير موضع نداده اند و ھنوزھم حکم در مورد آن ھا اجرا نشده است، یا آنھایی که حتي محاکمه ھم نشده اند، محکوم به اعدامند؟
٢- آیا منافقين که محکوم به زندان محدود شده اند و مقداری از زندانشان را ھم کشيده اند ولی برسر موضع نفاق می باشند، محکوم به اعدام می باشند؟
٣- در مورد رسيدگی به وضع منافقين، آیا پرونده ھای منافقينی که در شھرستان ھایی که استقلال قضایی دارند و تابع مرکز استان نيستند، باید به مرکز استان ارسال گردد، یا خود می توانند مستقلاً عمل کنند؟
فرزند شما احمد "

خمينی در پاسخ به سؤال فرزندش احمد، ضمن تأکيد بر فرمان قتل عام زندانيان مجاھد خواھان تعجيل در صدور و اجرای احکام اعدام میشود :
" بسمه تعالی،
در تمام موارد فوق ھرکس در ھر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حکمش اعدام است. سریعاً دشمنان اسلام را نابود کنيد، در مورد رسيدگی به وضع پرونده ھا، درھرصورت که حکم سریع ترانجام گيرد، ھمان مورد نظر است "

خاطرات منتظری، صفحه ۵٢٠

متن اصلي نامه :


مسئولان سازمان قضائی نيروھای مسلح دردوران قتل عام :



از راست به چپ: محمدنيازی -علی يونسی- علی رازينی



روح لله خمينی در تاریخ ٢ مرداد ١٣۶٧ پيش از شروع عمليات فروغ جاويدان (مرصاد) فرمانی خطاب به علی رازینی رئيس سازمان قضایی نيروھای مسلح او را مأمور کشتار وسيع سربازان و درجه داران ارتش و نيروھای نظامی میکند. این فرمان به خوبی نشانگر عزم رژیم برای شروع اعدام ھای گسترده می باشد.

" بسم لله الرحمن الرحيم
جناب حجت الاسلام آقای علی رازینی ، رئيس سازمان قضایی نيروھای مسلح جنابعالی موظف می باشيد :
١- دادگاه ویژه تخلفات جنگ را در كليه مناطق جنگی تشكيل و طبق موازین شرع بدون رعایت ھيچ یك از مقررات دست و پاگير به جرایم متخلفان رسيدگی نمایيد.
٢- ھرعملی كه به تشخيص دادگاه موجب شكست جبھه اسلام و یا موجب خسارت جانی بوده و یا می باشد مجازات آن اعدام است ؛ والسلام .
2/5/67 روح لله الموسوی الخمينی "

ناگفته مشخص است تأکيد خمينی بر روی «عدم رعایت ھيچ یک از مقررات دست و پاگير برای رسيدگی به تخلفات» به چه معناست.

در کنار مسئولان قضایی و امنيتی کشور مسئولان سياسی و چھره ھای تعيين کننده حاکميت در دوره قتل عام نيز سھم بسزایی در قتل عام زندانيان سياسی داشتند.

مسئولين سياسی جمھوری اسلامی در دوران قتل عام ١٣۶7



رديف اول از راست به چپ: سيدعلی خامنه ای، رياست جمھوری- علی اکبر ھاشمی رفسنجانی، رياست مجلس و رياست ستاد فرماندھی کل قوا- مير حسين موسوی، نخست وزير
رديف دوم از راست به چپ: علی اکبر ولايتی، وزير امور خارجه - حسن ابراھيم حبيبی، وزير دادگستری - سيدمحمدخاتمی، وزير فرھنگ و ارشاد اسلامی و معاون ستاد فرماندھی کل قوا- علی اکبرمحتشمی، وزير کشور

تصویر اعضای تعيين کننده دولت و حکومت اسلامی در حضور خمينی، چنين ترکيبی برای تصميم گيری در امور مھم دورھم جمع می شدند.

از چپ به راست، ميرحسين موسوی، عبدالکريم موسوی اردبيلی، محمد محمدی ری شھری، روح لله خمينی، علی اکبر ولايتی، سيدعلی خامنه ای، علی اکبر ھاشمی رفسنجانی، سيد احمد خمينی

چند تن از پيگيران، حاميان و تأئيد کنندگان قتل عام زندانيان سياسی در سال ١٣۶7


رديف اول: از راست به چپ: مھدی کروبی- محمديزدی- مجيد انصاری- محمدجوادلاريجانی
رديف دوم: حبيب لله عسگراولادی- اسدلله بادامچيان- قربانعلی دری نجف آبادی- عبدلله نوری

افراد بالا ھمچون محمد یزدی و سران مؤتلفه نقش مھمی در زمينه سازی و اخذ فرمان قتل عام زندانيان سياسی از خمينی داشتند، به ھمين دليل نيز پس از برکناری منتظری و به دست گرفتن سکان قوه قضایيه توسط محمد یزدی، سران موئلفه از جمله لاجوردی، بادامچيان، زواره ای و... اھرم ھای قوه قضایيه را به دست گرفتند. در دوران پس از کشتار ۶٧ کروبی، محتشمی، مجيد انصاری و عبدلله نوری فعاليت گسترده ای در حمایت از قتل عام زندانيان سياسی داشتند. عبدالله نوری و دری نجف آبادی تلاش میکردند ھر طور شده منتظری را به توبه نویسی وادار سازند.

مثلث لاجوردی، گيلانی و موسوی تبریزی؛ مسئوليت کشتار ھزاران زندانی در سا لھای اوليه دھه ۶٠ را به عھده دارند. این افراد از حمایت شورای عالی قضایی و مسئولان دولتی برخوردار بودند. در این بخش علاوه بر مثلث جنایت و شقاوت عکسھای اعضای شورای عالی قضایی در سالھای اوليه دھه ۶٠ را قرار داده ام. متأسفانه عکس ميرمحمدی یکی دیگر از اعضای شورای عالی قضایی را پيدا نکردم و عکس مرتضی مقتدایی دیگر عضو این شورا در بالا آمده است.



رديف اول از راست به چپ : اسدلله لاجوردی دادستان انقلاب اسلامی مرکز -محمدمحمدی گيلانی رئيس حکام شرع اوين
رديف وسط : سيد حسين موسوی تبريزی دادستان کل انقلاب اسلامی -علی قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی - محمدمھدی ربانی املشی دادستان کل کشور
رديف سوم : محمد مؤمن عضو شورای عالی قضايی - يوسف صانعی دادستان کل کشور- عبدلله جوادی آملی عضو شورای عالی قضايی

در عکس زیر مصطفی پورمحمدی و علی رازینی ھنگام تصدی پستھای قضایی در مشھد دیده میشوند. این دو در سال ۶٣ به تھران منتقل شدند. پورمحمدی به وزارت اطلاعات پيوست - كه تا چندي پيش نيز وزير كشور بود - و رازینی جایگزین لاجوردی در دادستانی انقلاب اسلامی مرکز شد.




به نقل از ایرج مصداقی

^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^#^

فيلترشكنهاي پنجشنبه 21 شهريور 87 :

https://shabadan.com https://naghander.com https://fd.projectkeystone.com/ http://www.skipablock.info/ https://seylabgir.com/ https://61.227.75.11/ http://www.hopablock.info/ https://61.227.227.107/ http://hidden247.info/ http://hidepk.info/ https://61.229.107.110/ http://www.seemesurf.info/ http://www.linestepper.info/ http://unblock02.uni.cc/ http://www.jumpablock.info/ http://906.blogsky.com/ http://www.shortbump.com/ http://crystalsurfer.info/ https://masebi.com http://wallhopper.com/ https://gb.s1ol.net/ http://www.hide-here.info/ http://stealthmyip.com/ https://61.229.97.179/ http://yourinternetproxy.info/ http://www.digwalrus.com/ https://61.224.37.181/ http://bcgz.ca/ http://www.iwanttosee.info/ https://61.229.102.18/ http://www.hopablock.info/ http://mmotm.com/ http://comicalgame.com/ http://mmush.com/ http://homeworkgeek.com/ http://oxal.fileave.com/ https://marandeez.com https://serahi.com https://218.173.6.41/ http://www.browseforinternet.info/ https://61.59.83.41/ http://xp411.info/ https://www.uoip.net/ https://125.232.130.41/ http://www.proxyfreeweb.info/ http://openorkut.com/ http://browsexanga.com/ http://hypermask.info/ http://powerfulcover.info/ http://breakrule.info/ http://freebypass.info/ http://browsingonline.info/ http://ifreeweb.info/ http://904.blogsky.com/ https://lelklo.com https://fh.derrierescabaret.com/ http://www.hidetrack.info/ https://122.127.36.191/ http://www.privatesurfers.info/ http://www.masterlockproxy.info/ https://61.216.9.188/ http://www.vip-proxy.co.cc/proxy/ http://yaheardme.info/ http://www.rickjames.net/ http://nateword.com/ https://jughargh.com http://tinn.fileave.com/ https://savarpa.com http://www.hypercloak.info/ https://fh.derrierescabaret.com/ http://oxal.info/ https://125.224.227.40/ http://mightycover.info/