چهارشنبه، آبان ۲۲

آدم كشي با تكيه بر قوانين اسلام !

لطفاً به نمونه هاي زير كه طي كمتر از 10 روز اتفاق افتاده است توجه كنيد :
زني که فرزند شش ساله اش توسط شوهرش به دار آويخته شده بود، در جلسه محاکمه تراژدي تلخ زندگي اين کودک و خواهرش را بازگو کرد. به گزارش خبرنگار ما، در جلسه رسيدگي به پرونده قتل اميرحسين شش ساله ابتدا علي دلداري نماينده دادستان تهران کيفرخواست عليه مصطفي- پدر کودک- را خواند. وي گفت؛ پرونده يي که من به عنوان نماينده دادستان در آن مسووليت دارم، يکي از تلخ ترين پرونده هاي سال هاي اخير است و در آن کودکي شش ساله به نام اميرحسين به طرز بسيار دلخراشي به قتل رسيده و قاتل اين کودک پدر 33 ساله اش يعني مصطفي است. گزارش اين قتل دلخراش از سوي درمانگاهي در شادآباد به ماموران کلانتري يافت آباد داده شد. تحقيقات پليسي نشان داد اميرحسين به قتل رسيده و قاتل، پدر او است. بلافاصله ماموران موضوع را به بازپرس اصغرزاده اطلاع دادند. صحنه جرم بسيار دلخراش بود. در گزارش بازپرس پرونده از آن صحنه آمده است؛ «در اتاق شماره دو درمانگاه، جسد کودک شش ساله يي به نام اميرحسين قرار دارد، پاهاي اين کودک خاک آلود و ترک هاي کوچکي روي آن مشهود است. هيچ کفشي پاي بچه مشاهده نشد. تن بيمار جسد نشان مي دهد فشار بر سينه کودک وارد شده و ناحيه سينه کاملاً خون آلود است و آثار جراحت روي آن وجود دارد. پدر طفل اعتراف کرده اين کودک را با طناب خفه کرده است.»دلداري در ادامه خطاب به هيات قضات گفت؛ مصطفي پسر شش ساله اش را در برابر چشمان دختر چهار ساله اش به قتل رسانده است. در حالي که اميرحسين کودکي بي گناه و معصوم بود و با التماس هاي کودکانه از پدرش مي خواست او را دار نزند. مصطفي در گوشه يي از اعترافاتش آورده است؛ «اميرحسين التماس مي کرد و مي گفت؛ بابا منو نکش، قول مي دهم پسر خوبي باشم. با گريه هاي اميرحسين خواهرش هم به گريه افتاد و به من التماس مي کرد اميرحسين را نکشم اما من اين کار را کردم تا او را از بدبختي نجات دهم.»نماينده دادستان تهران افزود؛ متهم حاضر در دادگاه اين کودک را قرباني اعتياد و خودخواهي خودش کرده و از آنجايي که افکار عمومي را به شدت تحت تاثير قرار داده و کودکي بي گناه نيز از بين رفته است بنابراين تقاضاي صدور اشد مجازات را براي وي دارم.در ادامه رسيدگي به پرونده، مادر اميرحسين تنها ولي دم کودک در برابر قضات قرار گرفت و براي شوهرش تقاضاي قصاص کرد اما قضات به او تذکر دادند پدر به جرم قتل فرزندش قصاص نمي شود...
.
.
مردي که در پي يک محاکمه خانوادگي مجري حکم مرگ براي دخترعمويش شده بود، به پرداخت ديه محکوم شد. به گزارش خبرنگار ما اين مرد که شکور نام دارد، سال 85 در منطقه شهرقدس شهريار دخترعمويش سکينه را به قتل رساند. وي در دادگاه مدعي شد فکر مي‌کرده دخترعمويش دچار فساد اخلاقي شده بود. به همين خاطر بعد از يک جلسه خانوادگي تصميم گرفت او را به قتل برساند. قضات شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران پس از محاکمه شکور وي را به دليل اينکه با اعتقاد مهدورالدم بودن مرتکب قتل شده است، به پرداخت ديه محکوم کردند.
.
.
اما با عنايت به احكام اسلام ، چگونه مي توان به صورت كاملاً قانوني آدم كشت؟!
همانطور كه مي دانيم امروزه در همه جاي دنيا اين اصل پذيرفته شده كه هر گونه مجازات بايد از طريق يك دادرسي عادلانه و توسط سيستم قضائي اعمال شود و اگر به افراد اجازه دهيم رأساً اقدام به احقاق حق كنند، ديگر سنگ روي سنگ بند نخواهد شد.
اما هنوز افرادي هستند كه واقعيات و ملزومات زندگي در دنياي معاصر را درك نكرده و به اين حقايق واضح و مبرهن بي اعتنا هستند و دست بر قضا در اين گوشه گربه مانند كره زمين ابزار قانونگذاري و حكمراني نيز در اختيار چنين افرادي افتاده است؛ در اينجا نمونه‌هايي از مواد قانون مجازات اسلامي را ذكر ميكنم كه از طريق آن افراد مي توانند به صورت خودسرانه و بدون ترس از قانون و تعقيب كيفري اقدام به قتل همنوعان خود كنند!
در قانون مجازات اسلامي، تمام مواردي كه براي قتل قصاص ذكر شده مربوط به قتل مسلمانان است و قتل كافر تنها در موردي مستوجب قصاص است كه به دست كافر ديگري باشد! و در قوانين موضوعه ايران به تقليد از شرع به هر غير مسلماني كافر اطلاق مي‌شود
(در پستهاي قبل تعريف كامل كافر از ديدگاه اسلام توضيح داده شد)؛
-
نتيجه اينكه:
كشتن غير مسلمان توسط مسلمان قصاص
ندارد!
رستوران ميكونوس - برلين
ماده 630 قانون مجازات اسلامي:
هر گاه مردي همسر خود را در حال زنا با
مرد اجنبي مشاهده كند و علم به تمكين زن داشته باشد مي‌تواند در همان حال آنان را
به قتل برساند ...
جالب اين است كه مطابق موازين فقهي و قانوني، مجازات زنا براي افراد مجرد، شلاق است ولي اين ماده قانوني به فرد اجازه داده بدون هيچگونه تحقيقي در خصوص مجرد يا متاهل بودن مرد اجنبي مذكور، او را به قتل برساند!
ماده 220 قانون مجازات اسلامي:
پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص
نمي‌شود ...مطابق اين ماده هر پدري حق دارد فرزند خود را بدون هيچ دليلي بكشد؛
(نمونه اي كه در بالا اشاره شد)
ماده 222 قانون مجازات اسلامي:
هر گاه عاقل، ديوانه‌اي را بكشد، قصاص
نمي‌شود...!
ماده 236 قانون مجازات اسلامي:
اگر كسي به قتل عمدي شخصي اقرار كند و پس
از آن، شخص ديگري به قتل عمدي همان مقتول اقرار نمايد، در صورتيكه اولي از اقرارش
برگردد قصاص يا ديه از هر دو ساقط است ...!
مستند فقهي اين ماده قانوني عجيب، يك روايت ضعيف است كه در بين خودِ به اصطلاح فقها نيز طرفداري ندارد و معلوم نيست به چه دليل تدوين كنندگان، آن را در قانون آورده‌اند؟ به هر حال بر مبناي اين ماده دو نفر ميتوانند با هم به صورت پنهاني تباني كنند و قتل را بر گردن گرفته و از مجازات بگريزند...
اما مورد بعدي شاهكار قانونگذاري نوين! محسوب ميشود:
تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلامي:
در صورتيكه شخصي كسي را به اعتقاد قصاص يا
به اعتقاد مهدورالدم بودن بكشد .... و بعداً معلوم گردد كه مجني عليه مورد قصاص يا
مهدورالدم نبوده است قتل به منزله خطاي شبيه عمد است و اگر ادعاي خود را در مورد
مهدورالدم بودن مقتول به اثبات برساند قصاص و ديه از او ساقط
است.
برطبق اين ماده قانوني! شما ميتوانيد فردي را بكشيد و در دادگاه ادعا كنيد كه كشتن او از نظر شرعي جايز بوده است. فرضاً بگوئيد مرتكب لواط يا زناي محصنه يا اعمال ديگري شده كه مستوجب قتل است؛ اگر اين ادعا را ثابت كنيد، هيچگونه جزائي بر شما تحميل نمي‌شود! و چنانچه نتوانستيد ادعا را ثابت كنيد تنها محكوم به پرداخت ديه خواهيد شد! و مانند نمونه اي كه ذكر كردم تاكنون قتلهاي بسياري در كشور رخ داده كه مرتكبين آن بدون عقوبت رها شده‌اند...