یکشنبه، آذر ۳

موجودي پست به نام زن

موجودی پست به نام زن ؟!
.

با نگاهي كوتاه اما دقيق به روابط بين زن و مرد در جوامع اسلامي كه قوانين شرع در آنها تعيين كننده نوع مجازات است از جمله جامعه امروز ايران، ميتوان به راحتي به ظلمي پنهان پي برد كه درحق زنان ميشود؛ قشر مهمي كه نقش بسيار حساسي در پيشبرد و تعالي جامعه به عهده دارند ؛ اما اين ظلم و تبعيض از كجا نشأت ميگيرد ؟ اين چيزيست در اين پست قصد دارم به آن بپردازم :
.
سوره نساء آیه 15 :
وَاللاَّتِي يَأْتِينَ
الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ
فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ
الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً.
  • و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا میشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید، اگر شهادت دادند، آنها (زنانتان) را در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد یا خدا راهی در پیش پایشان نهد.
.
سوره النساء آیه 34 :
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى
النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ
أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ
اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي
الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ
سَبِيلاً إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا.
  • مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنانِ شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان؛ اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید و خدا بلند پایه و بزرگ است.
.
روزي عمر مشغول صحبت بود که
زنش در ميان حرف اودرآمد، عمر به او (زنش) گفت : تو بازيچه هستي، اگر به تو حاجت
بود، صدا مي زنم
(المنصف ، ابوبکر احمد ابن عبدالله موسي الکندي ، جلد اول ، جزء 2 ص 263 / همچنين احياي علوم دين، غزالي دار الکتب علميه، بيروت ، جلد 2 کتاب ادب النکاح ، ص 52)
امرو، يکي ديگر ازاصحاب محمد
ميگويد : " زنان لعبت اند، انتخاب کن
(کنز جلد 21 ، حديث 919)
.
بايد توجه داشت كه اين فقط نظر عُمر و ابن عاص نيست، بلکه محمد، پيامبر مسلمانان، خودش چنين مي گويد :
.
قال النبي:
انما المراة لعبة فمن اتخذها
فليصنها
  • زنان لعبت اند، هرکسي که او را ميگيرد پس بايد که مواظبت کند (او را از دست ندهد)
( احمد ذکي تفاحة، المراة والاسلام، ص 180 )
.
خداوند متعال زن را از لحاظ
رواني و فزيکي چنان آراسته است که باعث ارضاي شهوات مرد ميشود و مرد در معاشرت با
او بيشتر از آنچه که زن تمايلاتش در مرد ارضاء شود، لذت مي برد. نه فقط اين، بلکه
زن همچنين خوشي اش را در احساس اين چنيني مي يابد
(الي کل فتة تؤمن بالله ، دکتر محمد سيعد رمضان البوطي ، جلد هشتم ، ص 55)
.
تا اينجا ديديم كه تمامي تقوا و پرهيز کاري زن بيهوده است، اگر به مقام نافرماني از شوهرش برآيد! نا فرماني او از شوهر يک عمل نا مشروع و نا بخردانه است! و مستوجب تنبيه ! ولي اطاعت و فرمانبرداري از شوهر کليد بهشت است؛
.
به حديث زير توجه كنيد :
ثلاثة لا تقبل لهم صلاة و لا
تصعد لهم حسنة العبد الأ بق حتي إلي مواليه و المرأة الساخط عليها زوجها و السکران
حتي يصحو / (البيهقي)
  • سه کسند که از آنها سخن مگوي که عبادت شان پذيرفته نمي شود، بنده اي که از آقاي خود گريخته و تا زماني که نزد مالک خودش بر نگردد، زني که شوهرش از او ناراضي است و شخص مست تا هنگامي که به هوش نيامده باشد
.
ترمذي در مورد خوشنودي شوهر و پاداش آن چنين آورده :
ايما امرأة
ماتت و زوجها عنها
راض دخلت الجنة
  • هر زني که ميميرد مادامي که شوهرش از او راضي باشد، به بهشت مي رود
(سنن الترمذي، ذکره الغزالي في إحياء علوم الدين، جزء 2، ص 64)
.
.
در واقع حقوق شوهر آنقدر گسترده و وسيع است که سيوطي در تفسير آيه 34 سوره نساء ميگويد :
من حق الزوج علي الزوجة ان لو سال منخراه دما وقيحا و صديدأ
فلحسته بلسانها ما أذت حقه
  • اگر خون، کثافت و ريم از دماغ شوهر جاري باشد و زن با زبانش آنرا بليسد، هرگز او قادر به بر آوردن حقوقي که شوهرش نسبت به وي دارد، نخواهد بود
(ذکره السيوطي في تفسير النساء : 34)
.
حديث بالا پنج بار در قسمتهاي مختلف، آنهم با حرمت زيادي از طرف امام سيوطي که يکي از علماي معروف اسلامي است مورداستفاده قرار گرفته ؛
.
اما به غيراز احاديثي كه از علماي! دين ثبت شده، خودِ پيامبر مسلمانان چه ميگويد؟
.
در اينجا به نقل از نهج‌الفصاحه (خطبه‌ها و تمثيلات پيامبر مسلمانان) / انتشارات جاويدان، چاپ سوم، ترجمه‌ ابوالقاسم پاينده قسمتهايي را برايتان نقل ميكنم :
.
  • پس از من براي مردان، فتنه‌اي زيان‌بار از زنان نخواهد بود. حديث شماره 2572، ص 678
  • دشمن‌ترينِ دشمن مردان، همسران ايشانند ؛ خطرناك‌ترين دشمن تو، همسر توست كه با تو همخوابه است و مملوك توست حديث شماره ۳۳۹، ص 220
  • اگر زن نبود، مرد به بهشت مي‌رفت حديث شماره 2358، ص 653
  • اگر زنان نبودند، خدا چنان كه شايسته‌ پرستش اوست، پرستيده مي‌شد حديث شماره 2361، ص 653
  • اگر به كسي دستور مي‌دادم كسي را سجده كنند، به زن دستور مي‌دادم شوهرش را سجده كند حديث شماره 2348، ص 650
.
به نظر من از آنجا که شهوت يک جانبه جزئي از طبيعت اعراب بوده است، نياز مردان متقي! به سكس خيلي مورد توجه بوده! و به منظور فراغ قلبها و آسودگي خيالشان درجهت عبادت پروردگار ! به آنها اجازه داده شده که با کنيزان خود نزديكي كنند اما نكته بسيار جالب اينجاست كه اين مومنان ومردان خدا همواره بايد خود را از هواهاي نفساني دور نگه دارند كه مبادا مرتكب زنا شوند !!! كه اين عمل در اسلام گناه محسوب شده و مجازات دارد !!!
به هر حال اين مسلم اين است که چنين عملي (سكس با کنيز) منجر به زاده شدن کودکي ميشود که از نظر دين اسلام، برده خواهد بود !
.
.
.
.
.
غزالي حکايتي راجع به اين غلبه شهوت دارد که به نظر من جالب است :
حکي علي ابن عمر... و کانَ مِن زهاد الصاحبة وَ علما ئهم اِنه
کانَ يفطر مِن الصوم عليَ الجماعِ قبل الا کل، ورَبما جامع ثلاثاً مِن جواريه في
شهرِ رمضان قبلَ العشاء الاخيرة
  • علي ابن عمر که يک صحابه زاهد و عالم بود {!} روزه اش را قبل از هر چيزي با جماع افطار ميکرد و با سه کنيزش قبل از عشاء همبستر مي شد
(الغزالي احياء علوم الدين جزء 2 ص 33)
.
يعني که زن در اين باور، صرفاً وسيله اي ست براي ارضاي شهوات مرد ؛ سکس عمليست مربوط به مرد و فقط براي لذت او...
.
اين بار حديثي از بخاري در اثبات اين موضوع :
نبي الله کانَ يطوفُ علي نِسائه في الليلةِ الواحِدة و لهُ
يومَئذ تِسعَ نستوة
  • رسول خدا با همه اي زنانش در يک شب نزديكي ميکرد و در اين زمان او 9 زن داشت {!!!}
(صحيح بخاري عربي ــ انجليزي جزء 7 حديث 142)
.
.
راجع به استفاده جنسي از کنيز که در قرآن آمده و در بالا هم نقل شد، رازي اينطور اظهار عقيده ميکند :
سويَ (الله) في السهوُلة وَ الَيسَ بَينَ الحُرة الواحِدة و
بينَ الا مَاء مِن غَير حَصر، ولمعري إنهن اقل تبعَة و اخفَ مؤنة مِن المهَائر، لا
عَليکَ اکثرت مِنهُن ام اقللت، عدلتَ بينهُنَ فِي القسمَ أم لم تَعدَل، عَزلت
عَنهُم أم لَم تعزَل
  • خداوند شرط رابطه جنسي با کنيز (هر تعدادي که مرد مؤمن در اختيار دارد) را به اندازه ازدواج با يک زن آزاد مؤمنه سهل ساخته است، در ضمن مسؤليت و توشه کنيزان کمتر است از جهزيه ديگران، مهم نيست که تعداد شان کم و يا زياد باشد، اهميت ندارد که تو در ميان آنها در مورد تقسيم وقت به عدالت رفتار کني يا نه و مهم هم نيست که عمل نزديكي با آنها را کامل نمائي يا خير
(رازي تفسير کبير ، سوره نساء ، آيه 3)
.
.
اما گذشته از اين موضوع گویا این رهبران اسلامی از پيامبرشان گرفته تا امامان و علماء و این آیت الله هاي فعلي، عطش شدیدی به کودکان دختر دارند ؛ عقد یک دختر بچه ۶ ساله توسط پيامبر تا سکس با یک کودک شیرخوار در قاموس آقایان کار پسندیده ايست؛
.
.
من به چندتا از کتابهای این حضرات رجوع کردم اما از ظاهر امر پيداست که همه این آیت الله ها در مورد سکس با کودک شیرخواره نظر واحدی دارند...جداً كه به بيماري خطرناكي مبتلا هستند...
.
.
.
.
.
.
ضمناً از همه دوستان بابت بكار بردن كلماتي كه، چه از اينجا به بعد و چه در بالا بكار رفته عذرخواهي ميكنم...اينها كلماتيست كه در فرهنگ اسلامي زياد استفاده شده...! و من فقط آنها را بازگو ميكنم
.
خمینی / کتاب نکاح صفحه 15 مسله 12
کسیکه زوجه کمتر از 9 سال دارد، وطی او برای وی جایز نیست و چه
اینکه زوجه دایمی باشد و چه منقطع ؛ و اما سایرکام گیریها از قبیل لمس به شهوت و
آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هرچند شیرخواره باشد و اگر قبل از 9 سال او را وطی
بکند اگر افضا نکرده باشد به غیر از گناه چیزی بر او نیست و اگر افضا کرده باشد
یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده باشد و یا مجرای حیض و غایط او را یکی
کرده باشد تا ابد وطی بر او حرام می شود لاکن در قسمت دوم، حکم بر احتیاط است و در
هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضا از همسری او بیرون نمی شود در نتیجه همه احکام زوجیت
بر او مترتب می شود
.
صانعی مجمع المسائل
س 1307 ـ مردى به عنوان حلّيت در روابط و رفت و آمد، دختر
خردسالى (حدود پنج ساله) را به مدت چهار سال صيغه نموده است
؛ اينك در صورت بذل وقت،
آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً امكان پذير است يا حرمت ايجاد شده، و امكان
ندارد؟
ج - خیر ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً حرام می شود
.
خامنه ای توضيح المسائل
٢٤١٠ - اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه
9 سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد هيچ وقت
نبايد با او نزديكى كند
٢٤٢٩ - پدر و جد پدرى ميتوانند براى محرم شدن، يك ساعت يا دو
ساعت زنى را به عقد پسر نابالغ خود در آورند و نيز ميتوانند دختر نابالغ خود را
براى محرم شدن، به عقد كسى در آورند ولى بايد آن عقد براى دختر مفسده نداشته
باشد
.
.
.
.
.
.
بد نيست اين كليپ ِ تکميل کننده، كه مقام و شخصيت زن را نشان ميدهد ببينيد
.
.

دوستان داخل ايران كه قصد دانلود اين فيلم 1 دقيقه اي را دارند بهتر است كه بعداز كليك روي متن بالا و ورود به سايت، گزينه سوم (RealVideo) يا چهارم (AVI) را انتخاب كنند
.
.
.